Eindelijk!

Dames, bedankt voor al jullie felicitaties!

Inge, wat leuk dat je even reageert, ik ben heel veel mensen uit ons groepje uit het oog verloren (Haily, Cis, Bo en jou ook een beetje), maar gelukkig niet iedereen. Hoe gaat het met jou?

Linda, jij ook gefeliciteerd! Je bent net een weekje verder!

Sparkle, ik kan het best al geloven, het voelt wel goed, alleen ben ik wel wat onzeker. Ik zal blij zijn als ik over 3 weken een hartje heb gehoord. Hou zelf vol, je ziet dat het kan!

Bloemptje, succes met je 4e IVF. Nee, ik heb geen pil hoeven nemen. Ik ben gewoon ongeveer een week voordat ik ongesteld moest worden gestart met de decapeptyl. De pil is voornamelijk om beter te kunnen plannen, maar mijn ziekenhuis doet dat dus anders.

Wenser en Hummer, veel succes en dat jullie ook maar snel een + test mogen hebben!

Ik kan verder even niet teruglezen, maar alle anderen bedankt voor jullie reactie!

Groetjes, Esk (precies 5 weken vandaag!)

OOOOHHHHH ESK!!

Ik zit hier inderdaad ook met tranen in mijn ogen.
Wat ontzettend fijn voor je!
Echt van harte gefeliciteerd, na al die tegenslagen is het dan toch gelukt. Wat ben ik blij voor je.

Ik zag je ergens anders schrijven dat je ons uit het oog verloren was, jammer is dat hè.
Ik ben nog wel even proberen te spieken op die wens site, maar kwam er niet meer op?????
En op deze site kijk ik echt nog maar heeeeeel weinig.
Ik heb het momenteel wat zwaarder, vandaar dat ik even tot mezelf moet komen.
Mijn manneke is 2 weken geleden geopereerd aan zijn spatader, en hopen nu maar op goed nieuws. Maar we moeten nog wachten tot december.
En dat valt niet altijd mee, vooral niet als je omgeving gewoon verder gaat.
Maar ik heb nog altijd de hoop dat het goed gaat komen! Dus positief!!!

Jij gaat nu lekker genieten, en dat moet je ook echt doen!!! Hopelijk volg ik snel.

Een hele dikke felicitatie en misschien dat we nog eens kunnen mailen. Ik heb je adres nog!

Doei doei!
Cis xx

Ha Cis,
Ja, mijn eigen forum is ter ziele. Het was gecrasht en ik zat er zelf ook 'n beetje doorheen dus ben er maar mee gestopt. Ik schrijf nu mee op een site specifiek voor IVF'ers en ICSI en zo. Misschien is dat wat voor jou (www.ivfmoeders.nl) als je steun zoekt, daar zitten veel mensen met dezelfde issues.
En natuurlijk mag je altijd mailen! Ik weet niet of ik je adres nog heb, maar dat zal ongetwijfeld zo zijn.
Ik wil je veel sterkte wensen, het traject is gewoon heel zwaar! Blijf positief.

Groetjes, Esk

Hoi Esk,

Ik ben van het april/mei forum! Ik lees hier af en toe omdat het bij ons niet helemaal vanzelf is gegaan. (Staat niet in vergelijking bij wat jij allemaal hebt moeten doen hoor. Na clomid behandelingen is het bij ons gelukt, maar ja, die onzekerheid he!!)

Ik wil je even SUPER feliciteren. Ik vind het echt heel fijn voor je! Ik hoop dat je een fijne en voorspoedige zwangerschap tegemoet gaat. Aan liefde zal het jou kindje straks niet ontbreken :-D!!!
Ik hoop dat we je snel kunnen verwelkomen op het april/mei/juni forum. Er is er nu nog maar een forum voor ons haha!!

Liefs Sonja

Hai Esk,

een tijd niet op het forum geweest en vroeg me af hoe het met je ging. Nu lees ik dat je zwanger bent!! Wat geweldig, geniet er van, het heeft moeite genoeg gekost...

Ik neem je verhaal ter inspiratie mee, ik start morgen met de eerste isci-behandeling...

Liefs
Fren

ha Esk!!!!!

Wat een goed nieuws lees ik hier!!!!! Ik was net even terug aan het lezen hoe het allemaal met jullie ging!!! Wat fijn voor je!!
Ik ben afgelopen juli bevallen van een dochtertje Maud! Is nu alweer 4 maaden. Geniet er lekker van!

groetjes joke en maud!

Terug
Bovenaan