Eindelijk!

A

Anoniem

Guest
Hehe, eindelijk kan ik weer op de site!
Ik heb er de laatste maand zo'n problemen mee. En als ik er dan op kom, kan ik niets plaatsen, alleen als ik heel veel geluk heb!
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Hier nog steeds geen verandering, helaas... Al twee dagen erg veel eiwitslijm, dus mijn ei zal vandaag zijn of misschien gisteren geweest zijn. Vrijdag en zaterdag wel geklust, maar ik merk dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb.
Klussen is inmiddels zo 'nutteloos' geworden. Op het moment zelf is het wel leuk, natuurlijk, maar vantevoren heb ik er nooit zin in. Voor mijn gevoel 'moeten' we nog steeds klussen rond mijn ei, ook al hebben we beiden de hoop opgegeven dat hetooit nog spontaan gaat lukken. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ons klusleven echt tot ver onder het nulpunt is gedaald. Afgelopen maand ook 3 keer rond mijn ei, verder niets.
Ik heb er gewoon geen zin meer in. Mijn vriend is echt heel erg lief, hoor, die doet echt zijn best om me op te vrolijken enzo. Het wil gewoon ff niet meer. De functie van het klussen is weggevallen en het plezier was al veel langer verdwenen.

Zijn er meer meiden die al wat langer bezig zijn die hier last van hebben?
Wil zo graag dat het plezier weer terugkomt, al is het maar een klein beetje!

Liefs Daisy

o meis wat vervelend allemaal zeg!!!
het valt ook allemaal niet mee en snap je verhaal ook wel alhoewel ik niet lang bezig ben.

ik kan je niet helpen maar hoop dat je snel zwanger mag zijn en je weer een beetje opgebeurd ben

veel liefs

Ik vond het verplicht klussen op den duur ook echt een drama. En hoe we ook ons best deden om het nog leuk te maken, het hielp weinig. Het waren toch vooral echt klusjes ipv passie en romantiek. Wat nog wel eens hielp was een heerlijk massage aan elkaar geven. En buiten de vruchtbare periode om, hoefde dat niet perse op sex uit te draaien, maar gewoon het helemaal weer bezig zijn met de ander zijn/haar lichaam. Het pure contact om het zo maar even te noemen. (het hoefde niet op sex uit te draaien, maar deed het meestal wel hahaha)

Hey meis!

Gelukkig ben je weer op het forum hihi.

Maar het valt allemaal inderdaad niet mee.
Op de een of andere manier kan ik het allemaal goed van me afzetten, en denk er eigenlijk tijdens de seks niet over na. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor jou.
Het is toch iets wat aan je vreet, en je niet zomaar stop kan zetten.
Ik denk altijd maar, klussen doe ik voor het plezier.. en een baby krijgen dat is iets (wat voor mij) los staat van klussen, op dat moment dan....

Meid, ik kan je niet helpen, maar hoop dat het voor je helpt dat je je ei kwijt kan.

Dikke knuffel & veel liefs!

@supertje, dat is ook een goed idee idd. Gaan we uitproberen!

@ bosbesje, het is niet dat ik er tijdens de seks aan denk, maar die gedachte weerhoud me er gewoon van om uberhaupt aan seks te beginnen...

En misschien moeten we het idd maar even op een zeer laag pitje laten staan. Dan zal het ook vanzelf wel weer beter gaan toch?

X

Hey meis,

Ik heb ook ongeveer 1,5 jaar hetzelfde gedacht als jij. Ik ben ook zo blij dat we IUI doen en nu alleen nog voor de fun seksen. En ik vind het ook weer leuk! Mijn man begreep het ook niet zo, die vind seksen altijd leuk, welke man niet?
Masages zijn inderdaad altijd fijn, en 'smiddags een smsje sturen over seks ook! ookal heb je dat op dat moment niet. Wist je dat de meeste vrouwen zich tot sex zetten? maar als ze dan bezig zijn het toch heerlijk vinden. Wat ik ook wel eens doe is mijzelf na het douchen gewoon aankleden of ik uit ga, inclusief jurkje en hakken, make-up en geurtje. Dan liggen we binnen een half uur in bed want ik voel mezelf dan ook mooi en dat helpt al.

Liefs Esther

Hey.....

Ik kon ook slecht op de site-:(

Hm Dais, dat is niet goed he??? Dat gevoel wat je nu hebt is niet tof. Miss een paar daagjes samen leuke dingen doen? Die jullie beide leuk vinden en jullie ook 'binden'?
Masseren lijkt me ook een goede optie! En dan hoeft er geen klus achteraan, nee gewoon genieten van elkaars aanrakingen.

Ik hoop voor je dat je het fijne van het klussen weer vindt met je vriend maar ik kan het me goed voorstellen hoor!! Het is ook niet niks, zo lang al bezig zijn voor een kleine!

Lieve groetjes en een dikke knuffel van mij!

Voordeel van een massage is dat je weer lekker ontspannen bent daarna hahahaha. Ik genoot er altijd erg van en het is dat ik nu niet op mijn buik kan liggen, maar anders had manlief er regelmatig 1 kunnen geven hoor hahahahah!

Terug
Bovenaan