Eindelijk!

Lieverd, ik kan je geen fantastisch advies geven maar ik denk wel dat het even loslaten en sex hebben wanneer je zin hebt het beste werkt.
Ik vind op commando klussen nu al niet leuk laat staan als je al zo lang bezig bent als jullie. Bij ons werkt een beetje kant en decolleté meestal wel goed.
Hopelijk vind je het plezier snel terug.

Veel liefs mamamijn

@ Esther, wij zitten nu in de wachtperiode naar ivf toe. Ook tijdens de iui voelden wij het erg als verplicht klussen, omdat mijn vriend 3 dagen voor de iui nog een zaadlozing moest hebben en daarvoor ook regelmatig. Dan is het helemaal op commando, omdat je vantevoren de dag weet!

We hebben het klussen voor deze maand iig weer achter de rug! Voor ons gevoel hebben we al zo veel geprobeerd om het weer leuk te maken...
Mamamijn, een decolleté is bij mij ver te zoeken :) misschien dat ik gewoon weer eens moet gaan shoppen voor iets waar ik mezelf ook sexy in voel. Dan een massage en zo weer even van elkaar genieten. De olie hebben we nog liggen ;-)

Thanx voor de tips meiden, ik ga ze gewoon uitproberen en anders is het maar even volhouden tot eind augustus!

Liefs Daisy

O, Daisy, wat een vervelend gevoel. Kan mij dat heelgoed indenken, ondanks dat wij nog niet megalang bezig zijn.
De tip van massage is echt een aanrader. Meestal een rug/nekmassage, maar ik ben ook wel van buikmassage geven. Juist op de buik niet altijd de olie voorverwaren. ;) Of de navel vullen met olie... voor zover dat kan.
liefs,

Terug
Bovenaan