eindelijk!!

Hehe, na 2 maand niet kunnen inloggen en een mail gestuurd, kan ik weer reageren. (Voor hoe lang is de vraag, maar goed)
Heb natuurlijk wel met belangstelling jullie verhalen gelezen.

Op dit moment ben ik 17.2 weken zwanger. Volgens de berekeningen ben ik 3 dagen later uitgerekend dan eerst. Dus nu op 21-7. Hoewel de tijd soms erg langzaam gaat. Vind ik hem, als ik terug kijk, ook wel weer voorbij vliegen.
Over 2 dagen hebben we een pret echo. Dan eens kijken wat het geslacht van ons kleintje wordt. Spannend. Ik zelf denk een jongen. Haha.

Hopelijk weer tot snel.
Groetjes
 
Inderdaad, hehe, ik kon ook niet meer inloggen en moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe site. Vind hem nog niet echt handig.
Hoe is het met iedereen en hoever zijn jullie nu?
Wij zitten inmiddels op 25w3d, de tijd vliegt. Uitgerekend op 3-7. Deze week heb ik de zwangerschapssuiker test, ik weet niet of ze dat in Nederland ook doen. Ik moet een drankje drinken en binnen een uur wordt mijn bloed geprikt en glucose gemeten. Dit doen ze hier standaard bij week 26.Heb er wel een goed gevoel over, had bij mijn vorige zwangerschap geen suiker, dus zal het nu ook wel goed zijn.
 
Die suikertest heb ik laatst gehad heb wel zwangerschapsdiabetes bij de eerste ook. Bij een tweede was de kans 80 procent. Maar voel er niets van ben nu 23weken en 2dagen. Controles zijn steeds erg goed.
 
Terug
Bovenaan