Eisprong

<p>Hallo.</p><p>Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen. </p><p>Nu heb ik 4 dagen het gebruikt, eerst liep hij op qua kleur en vandaag weer lichter. Heb ik hem dan gemist? Of betekend het niets? Morgen zou mijn ovulatie moeten zijn. Gister wel last van mijn buik en vandaag last van rommelige darmen.</p><p>Iemand ervaring met eerst duidelijker worden en dan weer lichter?</p><p>Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Alvast bedankt?</p>
 
Heb je misschien een foto zodat we kunnen zien hoe donker hij was ☺️ De testen geven de piek aan voor het eitje springt daarna neemt hij weer af normaal. Bij mij werkt het iig niet zo goed, ik heb altijd streepjes ? ik gebruik de clearblue met smiley dan weet ik het wel te vinden. Via mupload kun je een foto uploaden en dan de link delen.
 
Hi,
Ik gebruik de testen van ClearBlue met het digitale venster. Die hebben ook streepjes dus dubbelop. Op de dag dat ik een smiley had waren de streepjes ongeveer even donker. Dat was 's ochtends vroeg. 's Avonds weer een smiley maar het streepje was al lichter. De volgende dag ook geen smiley en was het streepje weer een stukje lichter. 
Ik was ook altijd aan het tobben met die streepjes en wist nooit zo goed wat ik nou moest denken. Deze maand voor het eerst die van ClearBlue gebruikt en ondanks dat ze aardig prijzig zijn ben ik er echt dik tevreden over dus misschien is het ook wat voor jou voor de volgende ronde? 
Succes! ???
 
[quote quote=10222707]Heb je misschien een foto zodat we kunnen zien hoe donker hij was ☺️ De testen geven de piek aan voor het eitje springt daarna neemt hij weer af normaal. Bij mij werkt het iig niet zo goed, ik heb altijd streepjes ? ik gebruik de clearblue met smiley dan weet ik het wel te vinden. Via mupload kun je een foto uploaden en dan de link delen.[/quote]
b1xa42c4l.jpg

 
Hier de foto.
Gister geen test gedaan, geen tijd gehad. Ik denk dat in de eisprong heb gemist op de tests. Donderdag op het werk wel erge buikpijn gehad... 
 
Ik vind geen van deze testen er positief uitzien.. De strepen moeten echt even donker zijn als de controlestreep! Het kan natuurlijk zijn dat je het net gemist hebt, maar de kans bestaat ook dat je eisprong nog moet komen...
 
Deze zijn inderdaad niet positief, het kan wel goed zijn dat hij gister wel positief was aangezien hij op leek te lopen, maar na een positieve ovulatietest springt het eitje vaak pas na 24-36 uur of later. Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben ☺️
 
[quote quote=10223100]Deze zijn inderdaad niet positief, het kan wel goed zijn dat hij gister wel positief was aangezien hij op leek te lopen, maar na een positieve ovulatietest springt het eitje vaak pas na 24-36 uur of later. Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben ☺️[/quote]
 
Ik vind ze ook niet positief,
Vandaag was hij alweer minder dan eergister... 
 
Terug
Bovenaan