Eisprong

ed6pd9fpb.jpeg

 
hier kun je die van mij zien, en zo heb ik ze ook met action testen! Alleen soms is je eisprong gewoon op een hele andere dag dan wanneer je het had verwacht!
 
Heb je normaal gesproken wel een duidelijke test?
Even vanuit een ander perspectief.. Het kan toch je eisprong zijn geweest aangezien het nu weer afloopt. Niet bij iedereen werken de testen zoals je zou willen. Ik heb nog nooit een positieve test gehad en in 1 cyclus had ik 3 dagen wel een heel licht streepje zoals die van jou op 12-7 (bij 2 merken) tegenover normaal gesproken niks.. Dat is toch echt mijn eisprong geweest. Ik zou nog even doortesten maar wat ik alleen wil zeggen is dat ieder lichaam anders is en het kán zijn dat dit toch jouw eisprong is ook al is het geen knalstreep.
 
Heb je inmiddels een duidelijke streep gezien?  Of al ongesteld geworden? 
Ik zit op dag 30 en nog geen positieve test gehad. Wel 1 dag een heel licht streepje. En voor de rest bijna nooit iets..  maar als ik voorbeelden zie moet het streepje veel duidelijker zijn. 
 
Mijn ovulatietesten zijn ook veeeel donkerder! Ik gebruik Kruidvat en action en bij beide worden ze op de LH piek echt een paar flinke tinten donkerder dan de controlestreep. De streepjes kunnen wat variëren qua kleur zoals ik bij jou ook zie, heb ik ook. Maar een echte positieve test herken je wel! Misschien is je eisprong later dan gedacht? Ik vind deze echt negatief dus ik zou nog even doortesten als ik jou was!  
 
Ik gebruik ook de clear blue met smiley, laatst even gekeken met alle andere ook in urine na 3,5 uur niets drinken en werkt voor mij toch het beste, zie het resultaat: 
https://www.mupload.nl/img/h8z6cnp11h4c.jpeg
 
Topic was van vorige maand, ongesteld geworden. Nu weer tests gedaan alleen niet mijn eisprong kunnen vinden, om de dag vrijen we. Al een week lang ? we zetten nog ff door.... Hopelijk dan raak! 
 
Terug
Bovenaan