eisprong

A

Anoniem

Guest

Hey allemaal,

ik heb een vraagje misschien dat iemand die kan beantwoorden voel je meestal pijn voor de eisprong of na de eisprong me eisprong moet morgen normaal zijn maar ik zie dat er niks veranderd is in mijn temperatuur me temperatuur was vanmorgen 36,4 en mijn NOD is op 11 april is mijn eisprong misschien al geweest ofzo ??? en ik voel me kip lekker geen buikpijn of gevoelige tepels en dat had ik de vorige maand wel Heeft iemand dit ook ??? of ben ik misschien dan toch zwanger ?? want de meesten voelen toch heel veel pijn tijdens de eisprong net of ze ongsteld kunnen worden elke moment

ik hoop dat iemand  mij er antwoord op kan geven

Groetjes marina

He Marina.

Ik voel mij eisprong eigenlijk nooit, ik gebruik daarom ook ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eisprong is.
Mbv de cyclusberekeingen weet ik dan wanneer ik moet beginnen met testen en ik stop als ik weet wanneer mij eisprong is.

succes, groetjes Saarj

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 11:39:35'));

He Marina.

Ik voel mij eisprong eigenlijk nooit, ik gebruik daarom ook ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eisprong is.
Mbv de cyclusberekeingen weet ik dan wanneer ik moet beginnen met testen en ik stop als ik weet wanneer mij eisprong is.

succes, groetjes Saarj

Hoi Saarj wat kost eigenlijk zo'n ovulatietest en hoelang ben je zelf al bezig ??? Groetjes marina

Ik koop de ovulatie testen via matcare   en daar zijn ze 10 stuks voor 24,- volgens mij, je kan daar van die zwangerworden sets bestellen. daar zitten dan ook meteen twee zwangerschapstesten bij en 25 stuks voor 64.- .
Ik moet zeggen dat ik het wel handig vindt. zo weet je in ieder geval zeker dat je oook op de goede dagen klust!

Wij zitten nu in ronde 16 voor ons eerste kindje, we zijn dus al een hele tijd bezig en hebben inmiddels al onderzoeken achter de rug. geen pretje maar blij dat we toch maar mee begonnen zijn! vooral het HSG onderzoek was verschrikkelijk. we moeten nu een half jaar wachten, en als het dan nog niet gelukt is mogen we weer terug!

en jullie?

groetjes Saarj

wij zitten nog maar in de 2de ronde ben sinds kort nog maar gestopt met de pil ben 4 jaar aan de pil geweest dus kan zijn dat ik natuurlijk nog aan het ontpillen ben maar ja we gaan gewoon verder met klussen en we zien dan wel heb wel steeds onder in me rug steeds pijn maar ja ik zie het vanzelf allemaal wel Zou wel mooi zijn dat het deze maand raak zou zijn  Groetjes marina

He babygirl,

Het klopt dat je temperatuur nog niet gestegen is. Deze stijgt namelijk pas 1 a 2 dagen nadat je eisprong geweest is. Als je eisprong morgen normaal gesproken zou zijn, gaat je temperatuur dus op zijn vroegst overmorgen of zaterdag pas omhoog.
Veel succes ermee!

groetjes,
Dion

hey dion

dus dan legt iedereen het helemaal verkeerd uit want die zeggen dat het stijgt als je je eisprong hebt dus als je 36,7 zou hebben en dag ervoor 36,3 ofzo dan zeggen ze als je die 36,7 heb dat je dan een eisprong hebt en dat je dan moet gaan klussen maar daar is dan niks van waar Vandaag was het trouwens 36,5 en vandaag is me eisprong moeten nog klussen maar dan zou me temperatuur dus morgen of overmorgen stijgen zoals ik goed begrijp ?? en als die aanhoudt die temperatuur dan ben je zwanger toch ??

Groetjes marina

Terug
Bovenaan