eisprong

Precies,
als je temperatuur stijgt, heb je je eisprong al gehad en ben je dus te laat met klussen. Temperaturen is ook alleen een goede methode om erachter te komen wanneer in je cyclus je een eispring hebt. Niet om erachter te komen wanneer jemoet klussen.
Meer info op: http://www.babybrabbel.org/  en dan "informatief" en "temperatuurmethode"

groetjes,
Dion

quote: babygirl1988 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2007 21:20:07'));

hey dion

dus dan legt iedereen het helemaal verkeerd uit want die zeggen dat het stijgt als je je eisprong hebt dus als je 36,7 zou hebben en dag ervoor 36,3 ofzo dan zeggen ze als je die 36,7 heb dat je dan een eisprong hebt en dat je dan moet gaan klussen maar daar is dan niks van waar Vandaag was het trouwens 36,5 en vandaag is me eisprong moeten nog klussen maar dan zou me temperatuur dus morgen of overmorgen stijgen zoals ik goed begrijp ?? en als die aanhoudt die temperatuur dan ben je zwanger toch ??

Groetjes marina

hey dion

dus eigenlijk moet je niet gaan temperaturen als je zwanger wilt worden eigenlijk moet je het dus gewoon later geworden en zien wat er komt dan ga ik dat zeker de volgende maand doen want ik weet als je gaat temperaturen dat je er dan mee bezig bent en  dan komt het niet Maar dan ga ik het de volgende maand heel anders doen als het niet raak is

Groetjes marina

Hey Marina.

Door middel van een paar maanden je temp. bij te houden kom je erachter waarneer je eisprong is in je cyclus.
Wij zijn nu één jaar bezig voor een 2e wonder en hou daarom nu 3 maanden mijn temp. bij en weet hierdoor dat ik een hele late eisprong heb.
Mijn eisprong is ongeveer 5 dagen voor mijn NOD.
Wat ook wel klopt want bij mijn vorrige zwangerschap was de innesteling van onze dochter op de dag van mijn NOD. Deze is ongeveer 5 dagen na de bevruchting.
Mijn eisprong  is nu 2 maanden op dag 19 geweest (met een cyclus van 24 dagen)
Ik heb dus een korte cyclus en een late eisprong...hihi
Je temp. gaat na je eisprong dus omhoog, deze blijft hoog als je zwanger bent.
Als hij wel omlaag gaat word je meestal die dag ongesteld.

Dus voor mij is het temperaturen een uitkomst !!!!!
Succes hoor

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan