Eisprong!!

Hoi meiden,

De ovulatietest van CB gaf vanmorgen overduidelijk een naderende eisprong aan! Ik ben er zo blij mee! En .. weer netjes op tijd (nou ja, 1 dag later dan vorige maand). De Clomid heeft zijn werk weer gedaan gelukkig. Ik hoef gelukkig vandaag niet te bellen om een afspraak te maken voor een echo. Tegen de tijd dat ik langs kan komen (ze waren 2 weken gesloten dus het zal nu wel topdrukte zijn) is het eitje toch al gesprongen (of de eitjeS ;-)

Ook had ik gisteren veel cervixslijm. De vorige keer had ik dit niet en volgens de gyn is dat niet goed als je geen cervixslijm hebt omdat je dan ook niet genoeg baarmoederslijm aanmaakt waar het kindje zich in kan nestelen. Ik heb er dus een goed gevoel over.

Heb de hele week al netjes om de dag geklust (gisteravond ook) dus nu vanavond nog even en dan begint het afwachten dus weer. Mijn NOD is nu 16 januari omdat ik altijd al 12 dagen na de eisprong ongesteld word.

Duimen jullie voor me?

X F.

Lieve F,

Wat een onwijs goed nieuws en vooral inderdaad het slijm erbij. Ik hoop echt voor je dat je eisprong weer helemaal normaal gaat (of misschien al is) worden zodat je ook weer zwanger kunt raken. Is het nu zo dat je altijd Clomid moet blijven gebruiken totdat je zwanger bent of kan je eisprong weer helemaal normaal worden en dat je de Clomid dan niet meer nodig hebt?

Ik duim voor je !!!

Knuffel Corina

PS Het lijstje van F is denk ik gewoon een benaming geworden omdat jij dit opgepakt hebt maar ik hoop natuurlijk dat er snel een dag komt dat je deze lijst niet meer bij hoeft te houden en je wens uitkomt. Mocht je het niet fijn vinden dat ik het zo omschreef laat het me dan weten dan let ik er op.

Hoi lieve Corina, natuurlijk vind ik het niet erg. Ik zie daar de humor wel van in hoor!

Ik mag trouwens hierna nog 4x Clomid gebruiken en daarna moet ik aan de hormonen (spuiten) maar ik denk dat ik na de Clomid kuren eerst ga kijken of mijn lichaam het weer uit zichzelf kan doen... Bedankt voor je mail!!

Aadje,
Wat een humor... Vanavond rag ik het scheermes er weer over haha.

Ik ben in ieder geval positief dat ik mijn eisprong nu alweer heb... maar of het ook raak is... is ga me ECHT proberen deze maand niet gek te maken..
Hoe is het nu met jou?

X F.

He super zeg. Dan heb ik toch nog wat om naar toe te leven de 16e januari want ik denk nog steeds dat het bij mij mis geschoten is. Hoop bij jou raak iig!!

Veel fun vanavond!!

ps. ik heb dat nog nooit gehad dat cervixslijm en ben wel zwanger geweest, hmmm maakt me wel onzeker maar ja.

Kus Po

Halllllooooo,

F. wat goed man!!!! Zal wel lekker voelen he!!

Hopen dat je raak geschoten hebt. Hou ons maar goed op de hoogte.

Ennuh PO, ik denk dat het echt bij alle andere vrouwen anders ligt hoor. Misschien is het bij jou in mindere mate en daardoor minder zichtbaar voor jou. Je bent al zwanger geweest dus ik weet wel zeker dat dat nog een x gaat lukken hoor! Met of zonder slijm!!!

Ik heb volgens mij nu al twee weken slijm, snap er ook niks van, mar we laten ons niet gek maken.

Liefs Sammy

Hé F!

Wat fijn voor je!!! Ik hoop voor je dat na de Clomid je eisprong het weer zelf kan.

Zit zelf ook alweer volop in de klusperiode (donderdag moet mijn ei springen, maar ik zie al voortekenen;-), vent weer superblij, en ik heb er gelukkig ook weer zin in. Want ik had wel mijn twijfels, hoor, de afgelopen keer. Maar de hormonen zorgen dat de zin vanzelf weer komt. Mooi, moeder natuur.

Dat wordt weer een nieuwe ronde hard duimen voor ons allemaal!

Enneh, qua gekmaken: volgens mij lijkt dit forum voor sommige buitenstaanders behoorlijk maf, af en toe, haha.

Liefs,
Marjon

Lieve Fred,

Een paar dagen niet op het forum geweest.
Ik wil je nog een heel fijn, gezond maar bovenal vruchtbaar 2005 toewensen!
De eerste stap is alweer gezet lees ik!
Wat zal dat een goed gevoel geven een posi ovu test.
Jullie hebben veel geklust dus volop kans!
Zou een prachtig begin van het nieuwe jaar zijn toch?
Je wilt het niet geloven maar ik begin wat bloed te verliezen, ik word al ongi!!!
Morgen is mijn miskraam 4 weken geleden, voorbeeldig toch?
Dat heb ik nog nooit gehad 4 weken!
Momenteel ben ik ziek[snif,snif]
Ik ben echt niet lekker, griep denk ik.
En nu vertrekken we vrijdagnacht ook nog voor onze wintersport.
Manlief heeft vanmiddag maar multivitaminen gehaald, ik moet snel weer fit worden!!
Op 15 jan. komen we weer thuis, misschien lees ik dan een surprise van jou op het forum??
Ik zal ontzettend voor je duimen meis!!

Knuffel, Monique2

Terug
Bovenaan