Eisprong!!

Hoi F,. Wat een goed nieuws.
Gelukkig niet naar het ziekenhuis bellen en gewoon weer een beetje vertrouwen krijgen in je eigen lijf.
Ik hoop dat jullie klussen resultaat heeft en ga duimen dat je 16 januari niet ongesteld zult worden.

Groetjes van Caroline

Haha, dat Aadje.. ik ben er nog hoor. Manlief is nog aan het sporten dus ik moet nog even wachten... met geschoren benen etc. haha.

Meiden,
bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Po, volgens de gyn kan weinig cervixslijm dus ook samenhangen met een miskraam omdat een kindje zich dan niet kan nestelen. Ik schrok er ook van omdat ik ook bijna nooit cervixslijm heb... maar... een vriendin van mij had dat ook niet en zij is onlangs bevallen dus het hoeft niets te betekenen!!

En Marjon, ik klus met je mee ;-) Kunnen we weer samen toeleven naar de NOD! En Po natuurlijk ook.. je weet maar nooit Po! We houden contact over eventuele kwaaltjes toch?

En Carolien, hoe is het nu met jou? Heb je al naar de dokter gebeld voor je cyclus of ga je dat niet doen?

Dikke kus F.

Hoi F,.
Ik ga 7 jan a.s. naar de gyn.
Ben benieuwd want ik heb geen idee wat er dan allemaal ter sprake komt.
Ik wil niet meer aan hormonen etc, maar iets meer info vind ik wel prettig.
Ik hoop dat jij een leuke avond gehad hebt. Ik neem aan dat je inmiddels niet meer achter de computer zit.
Groetjes van Caroline

Hoi lieve Caroline,

Ik was inderdaad iets anders aan het doen toen jij het berichtje aan het typen was haha.
We gaan vanavond ook nog even klussen voor de zekerheid. Ik heb mijn ei nog niet voelen springen en volgens de ov. test zou dat (36 uur) vanmiddag moeten zijn.. En dan begint het afwachten weer.

Ik wil jou heel veel succes wensen bij de gyn. Misschien dat ze even een hormonaal onderzoek kunnen doen? Dat heb ik ook gehad (is gewoon 2x bloedprikken) en ze kunnen HEEL veel informatie uit die test halen.

Succes!!

X F.

Terug
Bovenaan