eitje kwijt!!!

Vandaag had ik het gesprek over of ik een vast contract kreeg of einde verhaal...
Nou zo als je al raad...einde verhaal.....
Gatverdarrie!!!
Ik deed prima mijn werk en ik mocht ze dan ook als referentie opgeven voor verdere sollicitaties....maar omdat ik geen persoonlijke klik heb met de cheffin...kan ik gaan.
Ik kreeg de optie om te blijven werken tot eind febr.., of om alle vrije dagen op te nemen en dan   weg te gaan wanneer ik wou.
Nou dan bekijken ze het natuurlijk maar lekkker....
En ook al wilde ik er op den duur vanwege dezelfde reden wel een keer weg gaan, komt het toch zeer rauw op je dak.
Ik heb natuurlijk een dosis hormonen die niet meewerken en daarom heb ik het even lekkker van me afgejankt.
Maar je moet er natuurlijk niet op rekenen dat je als zwangere nu een nieuwe baan krijgt...
Dus al die zorgjes spelen dan de afgelopen uurtjes door je hoofd..en dat kan ik nu net even niet hebben.
En ze vroeg ook of ik nog "gezellig" een afscheids borreltje wilde....nou je denkt toch niet , dat als het persoonlijk niet klikte, dat ik daar nu nog op zit te wachten....
Nou jullie zijn even op de hoogte...en ik het even kwijt.

groetjesss zwangere huismuts

Jeetje wat shit! Maar wist ze dat je zwanger bent? Dan mogen ze je toch niet ontslaan?
Niet dat je misschien nog veel zin hebt om daar te blijven werken, maar ja, al zing je het maar uit totaan je verlof.
En wat je zegt, het lijkt me moeilijk om nu werk te vinden. Kun je misschien thuiswerk gaan doen. Of voor een uitzendburo tijdelijk werk zoeken.
Moeilijk hoor. Succes

Liefs Nance

he Manon, wat balen zeg! Je houdt er natuurlijk wel rekening mee maar als het dan toch gebeurd is het toch schrikken en maalt het door je hoofd hoe het nu verder moet..
Ik hoop dat je snel een oplossing vindt..

groetjes,

Wolfer

balen zeg,
maar aan de andere kant kun je nu wel optimaal genieten.
weet niet wat er voor een regels er nu voor je gelden wat betreft een uitkering, maar weet wel dan ze dit mogen doen als je een tijdelijk contract had, en zwanger ben( vroeg hierboven iemand zich af. wordt voor mij ook spannend, mijn contract loopt af op 1 sept. en ben waarschijnlijk 30 -08 uitgerekend.
niet telang balen, dat is hetnu niet waard, maar lekker genieten...de 9 maanden zijn anders zo voorbij.

Hoi Hippy
Wat een **** streek! Je was er al bang voor he...... Vind ik echt misselijk van een werkgever! Ik denk dat je je niet al te druk moet maken, je wil tenslotte ook genieten van je zwangerschap. Zou als ik jou was lekker een uitkering aanvragen en dan wel gaan solliciteren, maar aangeven dat je zwanger bent en hoeveel je na je zwangerschap wilt gaan werken. Waarschijnlijk wordt je nergens aangenomen, maar dan kan het CWI in ieder geval niet klagen! En dan heb je wel lekker de tijd om van je zwangerschap te genieten!
Sterkte ermee he! En dat huilen, heb ik gehad op mijn werk, ze vinden vrouwen altijd al emotioneel, maar zwangere vrouwen!!!! hahahaa, Lekker aan toegeven en lekker uithuilen meid!
Groetjes Nanna

Bedankt voor jullie reacties allemaal....Ik heb d'r eens even een nachtje over geslapen en ben voornamelijk gewoon een beetje boos.
Ik kreeg gisteren om vijf uur nog een bos bloemen thuis, met een kaart er aan:
"bedankt voor de fijne samenwerking en veel succes in de toekomst"
Nou die staan nog onaangesneden in een glaasje water....wat een afknapper!!!
Dus vandaag maar even lekker met mams wezen shoppen, om even gedachten te verzetten.
Was heerlijk...
En verder moeten we het maar even op ons af laten komen.
Ik denk dat ik me enorm ga vervelen..moet gewoon wat leuks te doen hebbben.....dus dat zal wel even wennen zijn.

kusss manon

Wat een k@#$%$te zooi zeg. Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt. Je wilt nu natuurlijk gewoon zekerheid, zeker met een kindje in het vooruitzicht. Ik denk eigenlijk ook dat ze van je af willen vanwege je zwangerschap. Het is anders wel heeeeeeeel toevallig. Bah naar hoor, ga maar lekker shoppen meid. Probeer het van je af te zetten, ze zijn het niet waard

Terug
Bovenaan