ejaculeren

hoi,
Ik ben 29 jaar en ben nu 10 maanden bezig(1 jaar gestopt met de pil). Het wil niet echt vlotten en wordt steeds banger dat er iets mis is. Daarnaast heeft mijn vriend problemen met het ejaculeren sinds we bezig zijn. Dit is begonnen sinds we proberen zwanger te worden, daarvoor heeft hij hier nooit last van gehad(faalangst?). Maar om zwanger te raken is dit toch wel noodzakelijk en het is voor beide erg frusterend. Ik heb van alles al verzonnen maar soms zijn we 2 uur bezig!! Wie kan ons helpen??
 
wat rot zeg, daar wordt het niet echt gezellig van, ik heb niet echt tips voor je, wil gewoon een hart onder de riem steken! (ps...ouderwetse masages helpen mij vaak opgewonden te raken, iets voor jullie....truttige tip, maar wie weet)
succes!!!
 
bedankt voor je lieve reactie. Massages hebben doen we ook regelmatig en filmpjes kijken, noem maar op. In het weekend gaat het meestal wel want dan hebben we alle tijd, maar door de weeks is het een drama. Veel te druk in zijn hoofd met werk, studie en andere zaken. En mijn eisprong is natuurlijk altijd door de weeks(vandaag vlgs mij!!)
 
Ik begrijp heel goed dat jullie zwanger willen worden, maar soms is de druk zo hoog dat het dan inderdaad niet lukt! Misschien kan je proberen (hoe moeilijk dat ook is) om even de gedachten van je af te zetten... en het dan over een maandje weer te proberen! In ieder geval heel veel succes en hoop dat het gaat lukken...
 
Wat een vervelende situatie. Je wilt zo graag en dan lukt het maar niet. Hoe moeilijk het ook zal zijn, ik denk ook dat je voor jezelf de druk even van de ketel moet halen. (al vraag ik me af terwijl ik dit schrijf of ik het zelf zou kunnen...)Een vriendin van me zat in een soortgelijke situatie, die hebben het toen van zich af gezet (welleswaar met veel moeite hoor) en tijdens een spontane vrijpartij was het ineens raak!

Hoe dan ook, ik hoop dat jullie er samen uit komen en wens je heel veel sterkte.

Groetjes Marianne
 
probeer inderdaad te vrijen voor de zin, maar niet om zwanger te worden, probeer dit een tijdje (makkelijk gezegd he) vertel hem niet wanneer je vruchtbaar bent. Een andere optie ik weet niet zo goed hoe ik dit netjes moet zeggen. Maar kan je man wel (goed) klaarkomen als ie het zelf doet, (met zijn eigen handjes zegmaar) Dan zou je het op kunnen vangen en met een spuitje bij je inbrengen! Je man kan dit alleen doen of samen met jou wat hij zelf het prettigst vind.

Succes !
 
Dit is een veelvoorkomend en eigenlijk heel logische probleem. Mijn tip is gebruik de ovulatietesten van CB zeg NIET wanneer de vruchtbare periode is. Geef zelf maar eens aan geen zin te hebben de periode voordat die test aangeeft dat je vruchtbaar bent en geef hem het gevoel dat het niet altijd moet! en neem zo de druk bij je partner maar eens weg. Dat zal hem rust geven en minder problemen. De enige keer dat je dan echt je best moet doen is op die ene vruchtbare dag voor de rest kan je hem dan meer het gevoel gaan geven dat het niet hoeft alleen als hij echt wil. Zo zou ik het doen dan heb je maar 1 dag die stress en voor de rest kun je aan dit probleem op natuurlijke manier gaan werken.

Succes
L
 
ik denk inderdaad dat de druk te hoog is voor je vriend/man en dat het daarom niet lukt, probeer het allemaal in perspectief te zijn, probeer er niet zoveel me bezig te zijn, doe leuke dingen samen, sexen omdat het lekker is, dat is zo belangrijk en je zult zien dat het veel beter gaat (en geloof me ik weet waar ik het over heb want ik heb er 10 jaar over gedaan om een kind te krijgen, niet vanwege een probleem zoals jullie dat hebben maar goed).

gr sandra
 
Terug
Bovenaan