ejaculeren

Hoi Marielle,
Jouw probleem komt me bekend voor. Wij hebben eigenlijk zo'n beetje hetzelfde probleem. Mijn man is naar eigen zeggen continu in z'n hoofd bezig met hetgeen dat hij moet presteren, omdat hij weet dat de teleurstelling voor mij erg groot is als het op het juiste moment niet wil lukken. Ook al stel ik hem daarin gerust, dat wil niet echt helpen. Wij zijn nog niet zolang voor de echtes bezig maar goed, desalnietemin erg vervelend.
Misschien kun je het inderdaad eens proberen wat anomiem hierboven schrijft en hem de hand aan zich zelf te geven en het sperma op te vangen.

Gr José
 
ik begrijp dat dit toch best lastig is voor mannen, had ik me helemaal niet gerealiseerd...maar inderdaad is de teleurstelling bij ons vrouwen natuurlijk veel meer aanwezig dan bij de mannen, maar die teleurstelling op zich is voor hen weer de 'druk'...hmmmmm.....lastig...ik dacht eigenlijk dat wij dat allemaal niet zo moeilijk zouden doen, maar ik merk inderdaad dat ik er mee bezig ben wanneer we 'moeten'. Had ik niet gedacht...maar ja die moedergevoelens zijn ineens heeeeel sterk...
 
Terug
Bovenaan