Elektrische bakfiets Vogue ?

@junidochter ik heb een proefrit op de troy gemaakt. Vond hem erg fijn maar dat was zonder huif erop en ik zag later op internet dat de huif wel erg hoog is. Heb je hier last van of kan je er goed overheen kijken? Mijn moeder gaat er ook op rijden en die is wat kleiner dan ik ben..

Dat klinkt wel heel erg gezellig!
Bij ons zitten ze ook graag samen in de bakfiets. Met de balkon plantenbakken lijkt het me wel erg makkelijk voor hun drinken. Welke passen er goed op? En heb je deze gewoon over de rand hangen?

Ik heb er eentje bij Kwantum gekocht voor €1. Een hele simpele, wilde er geen paar tientjes aan uitgeven, maar €1 was wel heel goedkoop haha. Hij past er goed op en het is zo makkelijk voor de bekers en doekjes enzo, dat slingert nu niet meer door de hele bak heen. Hij valt er ook nooit af als we over een hobbel gaan of door de bocht gaan. T is echt een hele simpele oplossing, en het bevalt super goed.

En ja, hij hangt over de rand aan de achterkant. Mijn eigen benen komen er niet tegenaan tijdens het fietsen terwijl ik 1.85m lang ben. Aan de zijkant durf ik niet zo omdat je dan niet meer door smalle straatjes past ;)

Terug
Bovenaan