Elektrische borstkolf te koop?

Hallo!!

Jahhhh IK!!!! Heb hem maar 3 weekjes gebruikt! Omdat ik toen ben gestopt met kolven. Het is de dubbele elec. borstkolf van Medela. Uiterraard na drie weken nog in perfecte staat en compleet! Ik heb hem voor 125 euro gekocht, voor 80 euro is hij van jou.

Ik hoor het wel!

Groetjes!

Hallo Benthe, is het een idee om op mp te kijken? Ik heb er een van medela, maar die heb ik net zelf pas, dus verkopen zit er nog niet in. Succes met een vinden, ik geloof dat ze op ebay ook tweedehands verkopen; hoe kijk je tegen nieuw aan? Vaak ontloopt het elkaar niet zo veel in prijs....

Ja, ik heb een enkele electrische borstkolf te koop. Ik heb hem maar een weekje gebruikt. Het merk is Medela en ik heb er 79,- euro voor betaald. Ehhmm 50,- euro?

Hi Affinity,

Mag ik vragen in welke plaats je woont??

Ik ben op zoek naar een electrische dubbele kolf. Heb nu zo'n huurding van Medela, echt een superding, maar kost veel geld per dag, kopen zou betere optie zijn.

Ik woon in Amsterdam.

Groet,

Laura

mama van Roman, 14 december

Hey Laura

Ik woon in Almere...dus dat zou eventueel wel te doen zijn met halen. En anders kan ik hem eventueel ook wel opsturen. Weet alleen niet wat de kosten daar van zijn, zou ik even moet nakijken, wat betreft het gewicht!

Groetjes!

quote: affinity reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2007 21:45:25'));

Hey Laura

Ik woon in Almere...dus dat zou eventueel wel te doen zijn met halen. En anders kan ik hem eventueel ook wel opsturen. Weet alleen niet wat de kosten daar van zijn, zou ik even moet nakijken, wat betreft het gewicht!

Groetjes!

Terug
Bovenaan