Elektrische borstkolf te koop?

Hai Affinity,

Almere is qua afstand idd geen probleem. Ik kom hem dan overigens liever halen dan dat je hem opstuurt, want opsturen is erg duur.

Welk type is het van Medela?? De pump in style advanced of de mini electric plus?? Of de Swing?? Dan kan ik op de Medela site even opzoeken welke onderdelen het allemaal heeft etc.

En wanneer heb je hem gekocht?? Zit er nog garantie op en heb je de bon nog??

Groetjes,
Laura

Hey laura

Het is de mini electric plus, ik heb hem in de eerst week van November 2006 gekocht. Ik ga even opzoek naar het bonnetje, hoop dat ik die nog heb ben daar nooit zo goed in

Groetjes!

Hai Affinity,

Als je het bonnetje kunt vinden, zou dat fantastisch zijn, want dan zit er nog garantie op en dat vind ik wel belangrijk, want het is toch een hele uitgave.

Laat je het even weten of je het hebt kunnen vinden??

Groetjes,

Laura

De huur van een kolf werd twee jaar terug in mijn verzekering voor een deel vergoed. Weet niet of dat nog steeds zo is en of dat voor meerdere verzekeringen geldt, maar is de moeite om na te kijken als je huurt.

Groetjes,
Marianne

quote: Laura28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 13:36:58'));

Hai Affinity,

Als je het bonnetje kunt vinden, zou dat fantastisch zijn, want dan zit er nog garantie op en dat vind ik wel belangrijk, want het is toch een hele uitgave.

Laat je het even weten of je het hebt kunnen vinden??

Groetjes,

Laura

Hey Laura

Ik heb hier nog even gezocht, maar denk dat het in de hecktiek van het moment kwijt is geraakt. Moest namelijk op stel & sprong ineens een kolf hebben...vandaar! Ik hoor nog wel of je interesse hebt   & anders suc6 met het vinden van misschien een andere!

Doei doei!
Claudia

Hai Claudia,

Wat jammer dat je bon niet meer hebt. Ik kan me het overigens heel goed voorstellen:
in alle hectiek raakt hier ook steeds van alles zoek.

Ik wil nog heel even verder kijken voor de borstkolf, want misschien kan ik er toch nog tweedehands eentje vinden die nog garantie heeft.

Mocht dat nou niet lukken, en ik toch jouw kolf wil kopen, dan zal ik hier een berichtje voor je achterlaten, goed?? Misschien dan je hem dan nog hebt en aan mij kunt verkopen.

Groetjes,

Laura

Terug
Bovenaan