Elektrische kruiken

Ik had de elektrische van zensy. Bij m'n eerste kindje vond de kraamzorg die prima. Bij m'n 2e kindje was de kraamzorg nog een beetje ouderwets en die wilde dat ik toch de gewone kruik zou gebruiken. Die kon ik gelukkig lenen want zodra ze weg was ben ik weer de elektrische gaan gebruiken. Je moet even handigheid krijgen met die gewone kruik, dan zal het vast makkelijk gaan. Maar ik vond het rotdingen en had er ook geen fijn gevoel bij (stel dat ie open zou gaan terwijl m'n baby erbij ligt).

Volgens mij kan die elektrische alleen ontploffen als hij verkeerd wordt opgeladen. Dan ligt ie niet bij je baby in de buurt.

Ik had beide...
Electrice kruik is duidelijk minder en langer warm dan een kruik met water!
We zetten vaak de electrice aan wanneer ons zoontje in bad ging met de kleertjes erom heen gevouwen zodat ze warm werden...
Mijn mening: gewone kruiken zijn net zo makkelijk en veeeeel langer heet, electrice voelt veiliger om mee te nemen in de wagen of in het bedje ??‍♀️ Je kan ook van beide 1 doen

Mocht je trouwens waterkruiken gebruiken: ik heb geleerd dat je daar nooit mee aan de wandel mag in een kinderwagen. ☺️ Dan is er kans op lekken.
Ik vond het vullen echt zo gedaan. En ze blijven inderdaad megalang lekker warm ☺️

[quote quote=10496922]Ik heb ook de Zensy gebruikt, een elektrische kruik die zelfs door mijn kraamzorg was mee-ontwikkeld. Werkt heel handig en is gewoon veilig volgens mij. De Zensy blijft wat langer warm dan een gewone kruik en daar kan je je in principe ook niet aan branden. Dat vonden wij een voordeel.[/quote]Hier hetzelfde, heel blij mee.
Wij hadden er 2. Bij elke voeding in de nacht legden we een nieuwe aan de lader en kon bedje tijdens voeden lekker opwarmen zodat ze erna lekker verder kon slapen.

En over de ervaringen met de kruik met heet water, het is voor verwarmen van wagen en bedje en zou eruit moeten als kindje erin gaat. Dus kans op verbranding is er dan niet.

Wij hebben ervaring met de elektrische kruiken van zenzy. Inmiddels zijn ze allebei ontploft en in de fik gevlogen. De eerste binnen een week na de bevalling en de ander na 2 maanden. Ik zou ze afraden maar ja, bij veel anderen gaat het wel goed.

Terug
Bovenaan