Elise

Vandaag voor de eerste check-up naar het bureau geweest!! Ze woog bij de geboorte op 11-11-11, 3770 gram en was 51 cm...nu 14-12-11, 4940 gram en 55 cm...mama heeft slagroom...;)
Verders was alles goed!!! Dus weer super trots op mn kleine meisje!!:D
Het gaat veeeeeel te snel! Heeft nu al veel maatje 62 aan..!!

Liefs Liesbeth
 
Waaauuuw wat fijn dat het zo goed gaat! Snap dat je heel trots bent op je kleine (grote) meid! Wij mogen vrijdag weer naar het CB dus ik ben benieuwd! Ik hoop op 4,5 kg maar geen idee of dat ook zo is! En maatje 62!!! Dat gaat hard! Saar is nog in maatje 50-56 aan het zwemmen haha. De lengte van 56 pas haar wel maar de breedte daar zwemt ze in. Een lang slank ding is het (Suzanne's next top model;-)!
Geniet!

Liefs Suus en Saar
 
hihi fleur was precies hetzelfde is echt borstvoedings vet....hahahaha ze heeft een ontzettend bolle buik!!
Alleen toen ik met Fleur met 8 maanden stopte..waren die vetjes snel weg en werd ze lang en smal....!
Heerlijk geniet er maar van nu zo nog zo lekker klein is..voor je het weet rennen ze rond!! (spreek uit ervaring) de tijd gaat zooooo snel!!
 
Wow, maat 62! Wij (nou ja... Jasmijn) zwemmen nog in maar 50 en ze heeft zelfs een pakje maat 44 dat aardig groot is.
Ze weegt nu 2765, 330 gram boven haar geboortegewicht van 3 weken geleden, dus mama is best tevreden!
Jasmijn is niet lang, maar wel klein en lekker slank. Marieke's next top model, haha!

Geniet lekker van jullie modelletjes!

Dikke zoenen!
 
Hahaha! Lekker stel :)

Hier hebben we arwen's next kaboutertje; kort, smal en schattig ;-) Maatje 44 is ze nog niet ontgroeid, maar ze gaat wel richting maat 50.

Wat super dat je meisje het zo goed doet Liesbeth! Geniet ervan.

Veel liefs!
 
Dat viel mij ook al op. In één van de artikelen op deze site stond dat vijf procent van de kindjes te vroeg geboren wordt. Volgens mij gaan we er met de novemberclub al overheen.... al horen Lise en ik nu natuurlijk eigenlijk bij oktober (zijn stiekem blijven hangen ;-)).
 
Terug
Bovenaan