Elise

Wat fijn dat ze zo goed is gegroeid! En dat de rest ook allemaal goed gaat1 Heerlijk zeg!

Gabriël doet aan de stoere baggy look hoor ;-) haha! lekker zwemmen in maat 50.
Geloof niet dat er een topmodel is voor mannen maar mijn kleine kaboutertje met zijn grote bambi ogen zou hem zeker winnen ;-) hihi

Veel liefs, Marieke
 
Hallo Dames,

Om even op het verhaal van de kleine baby's in te haken, het valt mij op dat ouders die zelf "Klein" zijn, over het algemeen een kleine baby krijgen.

Stacey was op haar kleinst, 47cm en 2460gram.
Joyce is 1.60m en ik ben ruim 1.80m. Wij zijn dus ook niet echt groot.

Ervaren jullie dit ook, of is dit enkel in mijn verbeelding? Ben benieuwd hoe de verhoudingen bij jullie zijn??

Liefs Geert
 
Lotte gaat ook voor een carrière als michelinmodel, jee, ze weegt haast het dubbele van de kleinsten hier haha. (5050 Gr. En 55cm) ze heeft van die hamsterwangetjes, errug schattig. Bij haar geboorte woog ze 3985, ze is nu 6.5 wk. Maat 56 zit nog goed, maar de kleine 62 kleertjes zitten ook al wel goed.

Die 5% zijn dat kinderen die voor de 37ste week geboren worden? Het zijn er in november (en Lise;-)...) inderdaad veel.

Mijn man is groot en ik 1.75 Geert, zelf was ik als baby klein, maar ook 5 w te vroeg. Mijn moeder is ook klein, m'n vader zoiets als jij denk ik.
 
Ik denk dat Juul ook voor michelinmodel gaat is vandaag 4 weken oud en zat dinsdag bij CB op 4440 gr. bij haar geboorte was zen 3605 gr.
Ik ben zelf niet echt groot 1.68 maar mijn man is 1.98 vandaar een gemiddeld babygewicht denk ik haha

En om de statistieken van vroeg geboren baby's weer een beetje meer naar het gemiddelde te trekken.. Ik ben 12 dagen overtijd gegaan haha
 
Kleine baby's...
Nou ja Gabriël was natuurlijk 7 weken te vroeg, ze zeiden in het ziekenhuis dat als ik had voldragen hij een echte beer had geweest ;-)
Dit ook gezien de grootte van mijn placenta en dikte van de navelstreng, was schijnbaar bijzonder want dat werd steeds weer opgehaald.
Ik ben zelf 1.74 en mijn vriend 1.76, gewoon gemiddeld dus een beetje.

Wat mij opviel is dat ik volgens mij een van de weinigen ben met een jongetje? :p

Liefs, Marieke
 
Ik ben 1,68 en paul is 1,80 dus ook gemiddeld..ik ben natuurlijk wel 8 dagen overtijd gegaan..;) maar 3770 gram is redelijk gemiddeld geloof ik!!

Ach heerlijk toch al die kleine hummeltjes..ze worden zo snel groot..:D
 
Terug
Bovenaan