Elize

Wat een mooi meisje. Daar mag je weer met recht super trots op zijn! Geniet lekker van je gezinnetje.

Groetjes,
mv Tijs

Hanneke, wat een schatje weer!
Knap je al weer een beetje op en hoe is het om er een klein zusje bij te hebben?
liefs!

Hanneke en je man (oh-oh hoe heet die ook alweer),
Wat zijn jullie goed in mooie kindjes maken.
Wat een prinsesje.
Liefs Kirsten mv Tyche

Oooohhhhh *zucht, zwijmel*.
Wat een dotje!

Hoop dat het geweldig gaat met jullie.

Liefs,

Tessie

Hoi hoi,

Hee mama van nog 2 heel erg bedankt voor het neerzetten van Elize, nu zie ik haar zelf ook tenminste!!!

Hiet gaat alles goed. Harrie is nog vrij en we genieten echt met zijn viertjes. Ik moet trouwens wel oppassen, ik voel me zo ' bevrijd'   van de zwangerschap dat ik echt het gevoel heb om bergen te verzetten en die zet ik dus ook snel, ......dat gaat dus nog niet helemaal zoals het hoort want mijn lijf heeft net een bevalling achter de rug...hahahaha. Maar ik voel me dus echt top!
Hjerre begint nu wel een beetje jaloers te worden op zijn zusje. Hij gaat echt aandacht vragen op niet altijd een positieve manier, maar geef hem eens ongelijk, dat komt vast wel weer goed!

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke

Wat een heerlijk mooi meisje........ Lekker he,met z'n viertjes? Geniet ervan, het is zó fijn weer een hummeltje erbij!! En wat fijn dat het zo goed met jou gaat, maarre..... rustig aan hoor!!

Liefs
Susan

Aaaaaaaaaahh, zucht, wat mooi.......

Prachtige foto en wat is ze mooi!

Hier ook een advies: rustig aan maar dat weet je zelf ook wel.

Liefs voor je gezinnetje.
Renske mv Meike

wat een prachtig meisje hebben jullie. Geniet nog even lekker met zijn viertjes.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan