Elke avond een drama

Hallo ik wil graag jullie advies. Mijn zoontje is 7 weken oud en huilt elke avond erg veel en slaapt niet. Het duurt soms uren en ik vind het erg frustrerend. Ik weet namelijk niet wat er aan de hand is? Ik geef volledig borstvoeding. Heb ik te weinig melk? Heeft hij pijn? Ik heb geen idee. Eerst dacht ik dat hij aan het clusteren was, maar dit is nu zeker ruim 2 weken op gang. Wanneer gaat dit ophouden? De rest van de dag/nacht is er niets aan de hand. Eerst kalmeerde hij nog wel aan de borst, maar nu laat hij huilend los. Zijn er moeders die dit herkennen?<br /><br />

Ja mij productie liep terug en was te weinig dus ik gaf fles er naast tot dat ze vol zat. Toen een im de avond borst gestopt en volledig de fles gegeven waardoor ze genoeg had voor se avond miss bij voeden met de fles als de baby klaar is met de borst dan de fles tot E het zelf aangeven

Het zouden ook krampjes kunnen zijn. Die zijn rond die tijd het heftigst. Wij hebben daardoor ook nachten lang beneden gezeten. Wij gebruiken er nu sab simplex voor.

Was bij ons ook rond die leeftijd inderdaad. Bij ons waren het ook krampjes. Veel met haar rondgelopen, gewiegd, met haar beentjes 'gefietst' en haar buikje gemasseerd, ... tot ze sliep. Heftig maar het gaat vanzelf weer over na een tijdje

Ach, wat zijn ze dan nog klein en zielig hè! De tijd klinkt inderdaad wel als clusteren/dag verwerken, maar het kan zomaar zijn dat het buikje vol is. Heb je we eens rond die tijd een speentje geprobeerd? Lekker veel knuffelen, eventueel in draagzak en vooral proberen zelf rustig te blijven.

Ja hoor heel herkenbaar en heel normaal. Ik ben nu zwanger van de 3e. Mijn 2 dochters zijn al 4 en 2, maar ik herinner me heel.goed dat we de eerste 3 a 4 maanden heeeele pittige avonden hadden. Huilen huilen huilen van 19.00 tot 23.00. Niet slapen, onrust drinken. Alleen maar huilen. Waarschijnlijk krampjes. Het enige wat hielp was 100.000 rondjes lopen in huis, urenlang. Baby op de buik op onze onderarm. En maar lopen. Zodra we wilden gaan zitten begon het gekrijs weer.

Dus echt, heel herkenbaar en heeeeel pittig. Pas met 3 a 4 maanden werd de bedtijd langzaam 22.00/21.00. Dat voelde al als een verademing. Met 4 maanden waren de helse avonden ook een eindje voorbij, was het in ieder geval niet meer elke avond zo heftig.

Veel sterkte, het is mega pittig maar helaas ook echt normaal voor een kleine baby

Terug
Bovenaan