Elke avond een drama

Wat een herkenbare verhalen dames. Ik ervaar het ook als enorm pittig, vooral omdat ik de oorzaak niet weet en hij ontroostbaar is. Wel vraag ik me af of het krampjes kunnen zijn als hij hier de rest van de dag helemaal geen last van heeft. Je zou denken dat ik dan ook iets van onrustigheid zou merken na de andere voedingen maar dat is niet zo.

Speentje wil hij niet, knuffelen helpt niet. Rondlopen met hem helpt soms, maar na een tijdje niet meer. Ik vermoedde ook dat het clusteren was, maar het maakt me erg onzeker want op een gegeven moment houd ik geen melk meer over in mijn borsten en gaat hij alleen maar harder huilen. Heel lastig om dan niet gefrustreerd te raken! Maar ik doe mijn best.

Mijn dochters hadden overdag ook nooit krampjes. Maar in de avond zijn kleine baby's gewoon veel onrustig. Stukje prikkelverwerking, huil uurtjes, krampjes.. kom er maar eens achter wat er echt scheelt haha.
Ik gaf overigens flesvoeding dus ik verwacht echt niet dat het met de borstvoeding te maken heeft. Ik gaf dan vaak wat extra voeding in de avond, want hopelijk werden ze daar stil van? Maar ze dronken dan vaak ook heel onrustig en weinig, helemaal niet fijn.
Het wordt echt beter na die 3/4 maanden, maar t zijn lange weken ja! Zeker die avonden zijn echt slopend he, zelf wil je ook gewoon even rust en chillen op de bank. Sterkte!

Hoi,
Kijk ook even op internet bij osteopathie bij baby's. Het kan zijn dat een osteopaat wel kan helpen. Soms kan er door de bevalling wat knelpunten zijn bij de baby wat ook huilen, hoofdpijn, buikkrampen en onrust kan veroorzaken.

De baby van een vriendin van mij was dus een huilbaby. Ze konden niks vinden wat er was. De dokters wisten het ook niet. Dan zeggen ze maar ... je hebt een huilbaby. Uiteindelijk is ze naar een osteopaat gegaan. Na 2 sessies was het probleem bij haar baby opgelost. Er waren knelpunten bij de borstbeen, nek en bekken door de bevalling. De arme schat had gewoon al die maanden lang pijn. Wel goed kijken dat je een betrouwbare osteopaat in de buurt kan vinden.

Hopelijk gaat alles weer snel goed.

Terug
Bovenaan