Elke avond om 20.00 uur overstuur!!

Hoi Francien,

heb je al een verduisterend rolgordijn geprobeerd? Wij twijfelden tussen luxaflex achter het gordijn, of zo'n rolgordijn. Luxaflex maakt de kamer niet donker genoeg.
In mijn vorige woning had ik zelf een verduisterend rolgordijn: werkte prima.

Groetjes, Marijon

Mijn kindje heeft het sinds paar dagen ook dat ze 's avonds huilt   Maar komt ook doordat haar tandjes doorkomen.
Dan beetje met haar lopen en zitten elke keer andere speeltje. totdat we ermoe van worden en zij ook. Dan leggen we haar in bed en doen de deur dicht dan laten we haar alleen met haar lievelings knuffel en dan gaat ze slapen.
Bij mij helpt het maar weet niet of het iets voor jouw is.

Ik lees dat aantal hun kindje 's avonds nog wakker maken voor de laaste fles. Had van CB gehoord dat het niet goed is om baby wakker te maken want ik deed het ook. Sinds paar dagen doe ik haar s nachts fles geven omdat ze overdag slecht drinkt.

Hoi Rosanne,

Vreselijk he. dan heb je er op een gegeven moment echt helemaal gehad. En dan die ruzies om niks met je partner... herkenbaar.
Schrale troost maar wij kunnen je een hand geven... nu heeft onze zoon altijd erg veel last van zijn "sprongetjes" maar deze sprong was ook weer even zoeken maar we zijn er weer uit. Meneer sliep eerst altijd steevast op zijn buik, daarna wilde hij ineens op zijn rug. Kom er dan maar weer eens achter dat hij nu toch liever op zijn buik slaapt. Sinds hij weet dat hij het hele bed rond kan wil hij het liefst ook geen trappelzak meer aan en laat dit ons merken door even een klein beetje "driftig" te worden op zijn manier. Ze beginnen nu ook te beseffen dat je weg kan gaan. Ik heb zelf geprobeerd om even wat te rommelen op de kamer en dan stilletjes aan weg te gaan maar dit hielp bij ons ook niet echt. Wij zitten nu nog steeds met het probleem dat meneer overdag niet meer wil slapen met als gevolg dat hij TE moe naar bed gaat... wij zitten al wel op 3 flessen (7.30 / 12.00 / 19.00) om 9.30 krijgt hij fruithap daarna altijd meteen naar bed... om 12.00 krijgt hij eerst ook nog 1 snee met smeerkaas/smeerworst of banaan, om 15.30 krijgt hij wat diksap met een liga en om 18.00 eet hij met ons mee (hij krijgt dan een potje...) Kortom wij weten het ook niet waarom hij altijd wel inslaapt maar sinds een 2 weken een uur later huilt. Vaak is het een boertje wat dwars zit maar daarna weet hij dat we er weer zijn en wil dan ook dat we blijven... maar ja dat kan niet en daarom pak ik hem nu snel op, mag hij boertje laten, ik zeg dan niks en leg hem terug hij lacht dan en als hij ziet dat ik wegga zet hij een schreeuw op... we hebben ons nu voorgenomen dat we hem maximaal 15 minuten laten huilen... is zoooo lang he... maar ja meestal helpt dat wel omdat hij dan uiteindelijk ook wel moe is...Ik hoop dat dit sprongetje zo voorbij is... het schijnen beruchte weken te zijn week 29 en week 30...
Succes en af en toe even naar buiten lopen, kun je er weer 5 minuten tegen...

Gr Kyra

Terug
Bovenaan