Elke dag/avond overstuur met slapen

Verborgen reflux hebben we het in het begin wel eens over gehad en we zijn toen ook overgestapt op andere voeding. Ik heb niet het idee dat ze daar nog last van heeft. Het is echt overstuur en vaak als je haar vast pakt is het weer over maar we moeten dan echt wel 10/15min met haar zitten zodat ze weer in slaap valt en pas dan kunnen we haar weg leggen. Wakker weg leggen is in dat geval geen optie want dan schreeuwt ze alles bij elkaar. We kunnen het echt niet verklaren en ook bij het consultatiebureau hebben ze geen oplossing.

Hier precies hetzelfde! En ook totaal geen idee wat ik ermee aan moet. Mijn dochter is nu bijna 6 maanden oud en slaapt vanaf dat ze 8 weken 's nachts in haar ledikant in haar eigen kamer. Dit ging altijd goed, we hebben sinds die tijd een vast bedritueel. Ik legde haar wakker in bed, bleef erbij en dan viel ze zelf in slaap. Maar sinds ze 4.5 maand is, is het slapen een ramp. Enorm vaak wakker worden, zelf inslapen is er al helemaal niet meer bij. Dus tegenwoordig valt ze bij mij in slaap en leg ik haar daarna slapend weg. Maar vaker wel dan niet wordt ze na 10 min weer wakker en begint het hele rondje weer opnieuw. Ik heb geen idee wat het veroorzaakt, dus als jij de oplossing hebt gevonden help a momma out haha

Terug
Bovenaan