elke dag in bad? ja of nee

Mijn dochter gaat 3x per week in bad.
De kraamverzorgsters zeiden vanaf het begin af aan: om de 2 dagen.

Haren wassen deed ik in het begin 1x hoogstens 2x in de week
 
De laatste weken elke dag even afspoelen omdat ze buiten speelt in het zand en ze kapotte billen heeft van de diarree. Haar wassen 1x in de week en in de winter maanden 3x per week. Het hangt er dus vanaf of ze vies is of niet. Maar 3x per week vind ik voldoende ook voor haar huidje ... Fabienne bijna 2 jaar.

 
3 keer per week. soms wel haren wassen en soms niet.
Mijn dochter is nu 25 maanden.
Ze moest in de kraamweek al om de andere dag, ehm... weet niet meer waarom eigenlijk
 
hoi hoi

mijn dochter gaat ook niet elke dag in bad.
ze is nu 5 weken en heeft beetje droog huidje,
dus gaat ze 1 a 2 x per week in bad met olie en max. 1x per week zeep. als ze helemaal onderzit met spuug gaat ze wel vaker even in bad met olie.
verder zo min mogelijk beter voor haar huid (ik heb zelf ook een gevoelige huid)

gr.
 
Hoi,

Doe de mijne wel elke dag in bad. Heb ik met alletwee mijn kinderen gedaan en heb nooit last gehad van droge huid of iets dergelijks. Gebruik wel zeepvrije wasgel en dat eigenlijk pas net voordat hij eruit gaat. Mijn kids vonden het beiden vanaf het begin heel ontspannend om in warm water te liggen en vooral toen ze krampjes hadden heeft het volgens mij vaak verlichting gegeven. Ligt natuurlijk helemaal aan de huid van je kindje maar als ze geen gevoelige huid hebben denk ik persoonlijk dat het helemaal geen kwaad kan.
 
Ik doe mijn dochtertje van bijna 17 maanden vanaf het begin al iedere dag in bad. Ik was ook iedere dag haar haren. Ik vind dat wel fris. Ze heeft geen last van een droge huid. Na het badje, of als ze onder de douche is geweest, smeer ik haar helemaal in met Zwitsal bodylotion. En 1 keer per week doe ik babyolie in haar badje. Dat doe ik altijd nadat we gezwommen hebben. Daarna masseer ik haar ook met babyolie. Ze heeft een zacht babyhuidje. Naar mijn idee is het fijn voor je kleintje om lekker te ontspannen in het water.
Groetjes
 
Ik heb een vraag mijn dochter van 3 weeken is snot verkouden en spuugt meer de fles uit dus gaat ze steeds zuurder rijken ik doe er normaal 3 leer per week ik bad maar ja dat zuur begint na een dag weer te rijken en ik denl dat dat bad ook wel lekker is voor de neus leeg te makken want en anderen manoer om de neus leeg te hallen is er niet gr 
 
Ik doe mijn zoontje van 10 weken ook elke dag in bad of mee onder de douche. Daarna geef ik m een heerlijke massage met babyolie van zwitsal. Vindt hij (en ik ook) echt heerlijk. Daarna slaapt hij ook erg goed ?
 
Terug
Bovenaan