Elke dag naar buiten/wandelen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik weet dat het heel goed en gezond is om elke dag met je kindje te gaan wandelen maar als het zo regent de hele tijd heb ik daar weinig zin in....
Hoe doen jullie dat? Wel in de stromende regen naar buiten of lekker binnen blijven?

Groetjes, Belle

Door weer en wind gaan wij 's middags de hond uitlaten
Niet altijd even leuk als het slecht weer is, maar wel gezond ja, die frisse lucht. Ik pak trouwens steeds vaker de draagzak ipv de kinderwagen.

groetjes,
Karin

Nee joh... als het regent ga je toch niet wandelen voor de lol. Als je een hond hebt dan moet je wel, maar anders.
Zie me al gaan zeg... in de stortregen. (Schrijf het net op, begint het hier te stortregenen). Er zijn grenzen aan gezond doen.

Wij blijven met dit weer ook lekker binnen hoor. Ze waait op andere dagen wel weer uit, haha. Wel jammer dat de oudste vandaag niet naar buiten kon, die zet dan binnen alles weer op stelten.......

helaas kom ik regelmatig een stort bui tegen als ik aan het wandelen ben maar ik ben goed voorbereid! Goede bescherming voor de wagen en een paraplu heb ik nu bijna standaard bij me.... alleen niet als ik zeker weet dat het niet gaat regenen... ik ga dus wel elke dag wandelen moet ook wel heb geen auto en op de fiets alleen nog kleine stukjes....

grt suuz mv joshua 8-2-07

ik ga zoveel mogelijk naar buiten met senna, maar als het echt de hele dag van dat chagerijnige weer is blijf ik ook lekker binnen hoor!
ga me echt niet zeiknat laten regenen voor de lol....

liefs marijke

Ik zou het ook niet zomaar doen! Het is dat ik mijn oudste 4 keer per dag moet brengen of halen van school, maar anders blijven we lekker binnen bij   slecht weer!

Sabine

Hier ook hoor, ik ben niet gebouwd op regen, in iedergeval niet om er doorheen te lopen, we doen wel een dubbel rondje als het weer het toelaat

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan