Elke dag naar buiten/wandelen?

We gaan hier wel elke dag naar buiten (om mijn drie jarige uit te laten ) maar tussen de buien door.

Groetjes
Chris

Probeer ook iedre dag ff naar buiten te gaan, maar niet als het stortregent!!!

Wij komen ook zo wie zo buiten om de oudste van school te halen, maar ik ga echt niet voor mijn plezier in de regen lopen hoor.

groetjes irene

hoi hoi

wij gaan ook door wind en weer naar buiten
als ik de ouste naar school brengen dan moeten we wel (kan me auto niet bij school parkeren is te smal heel handig) dus al komt het met bakken uit de lucht we moeten naar buiten

ook moet ik voor me man voor zijn werk vaak naar de groothandel
en moet eerlijk zeggen ik ben niet zo een binnen mens kan geen dag thuisblijven
moet altijd effe naar de markt of effe lekker egens een bakkie doen
dus wij gaan ook door weer en wind heen

groetjes mariella

ik ga wel naar buiten zelfs met stortregen minstens 2x een uur, maja ik moet wel want ik heb een hond,

Nee hoor, als het slecht weer is blijf ik lekker binnen. Moet eerlijk bekennen dat ik elke dag wandelen  niet haal. Als het in het weekend of op mijn vrije dag lekker weer is, leg ik ook wel eens het speelkleed een uurtje buiten.  Wandelen om het wandelen? Nee, dat heb ik sinds ik weer werk niet meer gedaan.

Als het even droog is pak ik toch een klein stukje. Meer voor mezelf denk ik. Ik moet er op een dag gewoon eventjes uit. Al is het maar een klein rondje.
groeten Nathalie

ben je mal! als het giet en het hoog tijd wordt voor wat frisse uitenlucht zet ik ook wel eens gewoon de deur open.... lui he!

Terug
Bovenaan