Elke dag spuitluier... Help!

Spuitpoep houdt volgens mij geen enkele luier binnen... als het eenmaal loopt, loopt het :p.
Hier door een spuger/spuitpoeper zo 3,4x per dag een nieuwe outfit. Zucht...
Ik laat de vieze kleertjes gewoon weken in wasmiddel. Weinig schrobben. En dan in de machine op 30 graden. 

Klopt wat eerder wordt gezegd een luier een maatje groter helpt en niet te los vastplakken
qua wassen heb ik geen tips bijna als baby kleding was ik gewoon op 60 graden en blijft best mooi gebruik het nu ook voor de tweede.. is wel afhankelijk van het merk, sommige (ook duurdere merken) worden sneller lelijk
het scheelt dat ze niet lang in een maat blijven :)

Hoi, hier ook een meisje dat sinds haar geboorte regelmatig spuitluiers heeft. Ik ben tot nu toe maar 1 x doorgelekt en dat kwam naar mijn gevoel omdat ik was vergeten de flapjes naar buiten te doen. Met flapjes bedoel ik onder haar benen/billen, de rand van de luier naar buiten doen. 
Ik gebruik de luiers van Kruidvat eigen merk. 

Ik zou niet te veel boenen op de kleertjes, daar worden ze niet beter van.
Wij doen de kleertjes met poep/spuug direct in een emmer water (bij poep met wasmiddel) en laten dit weken. Daarna wassen op 30 of 40 graden. Zelfs de witte rompers worden weer schoon.
Volgens mij kan je niet zoveel doen tegen de spuitluiers en het doorlekken. De goede maat luiers is belangrijk, maar ook dan zit het soms tot op de rug.

Oo misschien dan alleen voor weken.  Maar dan ben ik zo bang dat het er niet in uit gaat in de machine en dan zit je dus met een vlek te kijken... met een romper maar eens proberen

Wij gebruiken wasbare luiers, hoe vol de luier ook zit, het is nog nooit doorgelekt. Wasbare luiers hebben doorgaans een betere pasvorm dan wegwerp luiers. Misschien een idee om eens te proberen?

Terug
Bovenaan