elke maand een beetje zwanger

Voor mij ook heel herkenbaar :eek:)
Leuk geschreven!
De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo'n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

In het echie kan ik dit ook bij niemand kwijt & dan is dit forum superfijn :eek:)

Groetjes José

Voor mij ook heel herkenbaar :eek:)
Leuk geschreven!
De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo'n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

In het echie kan ik dit ook bij niemand kwijt & dan is dit forum superfijn :eek:)

Groetjes José

Bedankt voor jullie reacties!!!

Ook voor mij prettig te lezen dat ik niet de enige ben.. Af en toe moet ik gewoon om mezelf lachen; steeds weer een andere theorie waarom het juist deze maand wel gelukt is, of een gedacht waarom het wel weer niet zo zou zijn.

Mijn nod is dinsdag en ik heb mezelf toegestaan dat ik deze maand ook eens een testje mag proberen..(tot nu toe de dwang steeds kunnen onderdrukken) Als ik zaterdag test met die speciale van clear blue, (das 3 dagen van te voren) dan heb ik 86 % kans op een positieve test... áls ik zwanger ben natuurlijk! Tja, dat kans berekenen hoort er ook bij!

@ Sjaar, wanneer is jou nod?

@ TessavO, ik sluit me vavond op met chips en chocolade... dan weet ik dat de pukkels dáár van zijn!

En @alle andere controlfreaks: dit is wel een ultieme test om geen controle te kunnen hebben he?!
Iemand zei me laatst dat je zodra je zwanger bent, moet gaan bevallen, of een kleine hebt, je het wel kunt schudde met die controle... Dat zal nog een uitdaging worden!

@ Bubbles; goed idee! Keep me posted!

Genoeg gekletst, op naar de chocolade!

Ohhh ik kan me hier zo in vinden (Y)

Super goed geschreven zo zeg !! en zoooo herkenbaar haha

Succes allemaal !!

hoi hoi,

mijn nod is maandag.. krijg als goed is vandaag de testen van sensitest binne.. dus k ben bang dat ik de verleiding nie kan weerstaan....
mja k woon in een nogal klein gat... dus kan zomaar zijn dat ik ze pas morge of dinsdag krijg..

liefs shari

En, zijn de testen binnen gekomen Sjaar?

Kun je die van Sensitest pas op de nod gebruiken of ook al een paar dagen daarvoor?

Hou je me/ons op de hoogte?

volgens de site kan je die testen 4 dagen van te voren gebruiken.. maar ben bang dat ik ze pas dinsdag krijg.. want de postbode is nog niet geweest.. en die had er allang moete zijn..

wanneer ga jij testen?

liefs shari

terwijl ik het typte kwam de postbode.. en k meen te zien dat er heeeel erg in de verte een streepje staat.. ma k denk t nie..

over n paar dagen maar weer testen..

Terug
Bovenaan