elke maand steeds verdrietiger

Hoi Bontrie,
ik begrijp je helemaal meid.
Wij zijn in totaal acht maanden bezig geweest en het is geen pretje.
Nou ben jij al veel langer bezig dus ik denk dat het gevoel steeds erger word.
Waarom ga je niet naar je huisarts want als je een jaar bezig bent word je doorverwezen naar de gynacoloog.
Ik zou het ook niet van me af kunnen zetten hoor.
Dan kan je wel tien hobbie's zoeken maar dat helpt niets denk ik.
Gr lisette

Hallo meiden,

Het is erg makkelijk gezegd dat je er minder mee bezig moet zijn. Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd en daar wordt je echt niet vrolijker van. Op een gegeven moment waren er zoveel zwanger in mijn omgeving, dat was echt niet grappig meer. En dat maakt het alleen nog maar moeilijker. Na 2 jaar zijn we naar de huisarts gegaan, dat was begin oktober 2005. Op 2 december hadden we een afspraak bij de gyn, maar op 1 december had ik 's avonds een positieve test in mijn handen, dus die afspraak konden we afzeggen. Inmiddels ligt onze geweldige zoon van 9 maanden in zijn bedje te slapen nu.

Ik wil jullie met dit verhaal een hart onder de riem steken. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

Liefs,
mama van Tijs

Hey Bontrie.

Ook ik snap heeeel goed hoe je je voelt. Wij zijn nu net zo lang bezig als jij. Hoor de laatste tijd heel veel de vraag of wij niet een 2e kindje willen. Onze dochter is eind maart 3 geworden dus heel veel mensen gaan er nu wel van uit dat het tijd word....
Ik geef dan als antwoord dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat en vaak nemen ze daar wel genoegen mee. Het heeft 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger raakte van onze dochter dus dan leggen ze de link al snel.
We waren gisteren op verjaardag en daar hoorde ik ook dat er weer 2 zwanger zijn. Natuurlijk ben ik erg blij voor ze....maar o,o,o, wat steekt dat zeg. Ik weet dat dat gevoel blijft tot je eindelijk zelf zwanger bent geworden. Dan ben je al die rot maanden vergeten, neem dat van mij aan.

Groeten van Miena.

hoi bontrie,
ik snap het heel goed, ik ben ook steeds meer verdrietiger als het weer niet lukt. Zolang de RD er nog nietzijn, ben ik hoopvol, maar ja.
toch denk ik dat het ons ook moet gaan lukken, met of zonder hulp vanuit de medische mallemolen. Gelukkig ken ik voorbeelden uit mijn omgeving die toch na lange tijd zwnager en gezond kind hebben. Veel afleiding inderdaad is momenteel het enige wat ik je kan aanraden. Heb je al een leuke vaknatie geboekt?
groetjes en sterkte
boekie

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Vind het prettig om te horen dat  wij niet de enige zijn die al zo'n tijd bezig zijn. Al is het dan wel geen pretje en hoop ik dat wij   met zijn allen snel zwanger zijn van een gezonde baby. Maar vind het toch wel fijn om er over te kunnen praten met mensen die het zelfde mee maken.

En liselottebroek  wij zijn al in de mediche  malemolen geweest eerst want mijn vriend heeft een niet in gedaalde bal. eerste sperma onderzoek was niet goed 1,3 en het tweede onderzoek was juist hardstikke  goed. Het ziekenhuis kan dus verlopig niks voor ons doen. En moeten we nog een jaar lang proberen zwanger te worden. Als het dan nog niet gelukt is mogen we pas weer terug komen.

Wij hebben het nog niemand verteld dat wij voor een kindje bezig zijn. Omdat wij nog vrij jong zijn. Ik ben net 22 en mijn vriend word over 2 weken 25.
En mijn ouders nog echt geen opa en oma willen worden.
Daarom houden wij het verlopig nog maar stil.
En ik vind het ook veel leuker om het te gaan vertellen als het zover is.

Ik hoop dat we allemaal snel een dikke zwangers buik hebben.

Liefs Inge

Hoi Boeki,
Het klopt inderdaad dat als je afleiding hebt er minder mee bezig bent. Maar goed dat heb je ook niet de hele dag helaas.
Over 2 weekjes heb ik lekker even een week vrij even bij tanken. En misschien gaan we dan een paar dagen camperen. Er even lekker tussen uit met z'n tweeen.
Hebben jullie al een vakantie geboekt?

Liefs Inge

quote: boekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 08:59:49'));

hoi bontrie,
ik snap het heel goed, ik ben ook steeds meer verdrietiger als het weer niet lukt. Zolang de RD er nog nietzijn, ben ik hoopvol, maar ja.
toch denk ik dat het ons ook moet gaan lukken, met of zonder hulp vanuit de medische mallemolen. Gelukkig ken ik voorbeelden uit mijn omgeving die toch na lange tijd zwnager en gezond kind hebben. Veel afleiding inderdaad is momenteel het enige wat ik je kan aanraden. Heb je al een leuke vaknatie geboekt?
groetjes en sterkte
boekie

Terug
Bovenaan