Elke nacht!

tamjo

New member
Elke nacht word mevrouw wakker. Ze heeft tijdje doorgeslapen maar nu is het de laatste week wel heel extreem! Gewoon om vier uur half vijf wakker en de speen pikt ze voor 5 min maar uiteindelijk geef ik haar toch maar een klein flesje. Dan slaapt ze uiteindelijk weer. Begin echt een beetje op te raken van deze nachten. Iemand tips?

Hieronder haar schema:

+/-7.00/7.30fles 180/6

10.30/11.00 fles 180/6

14.30/15.00 fles 180/6

18.30/1900 fles 180/6

23.00/23.30 fles 210 met pap.

En dan de laatste tijd zo rond 4.30 een flesje van 90 cc.


 
hoeveel weken is ze ? Ligt ze dan te huilen of gewoon wakker ? Die van mij doet dat ook een tijdje ik biedt speen aan en die wil die eigenlijk ook niet maar valt later gewoon is slaap . Nergens last van of zo .
 
Tess heeft ook weer een weekje gespookt, maar nu slaapt ze weer door. wat hier helpt is haar niet al te laat te geven. Om een uur of 22.00 begint haar nacht, als ik de laatste fles later wil geven moet ik haar wakker maken. tussen de fles van 19.00 uur en de laatste laat ik vaak minder tijd zitten. dan drinkt ze hem niet helemaal leeg soms maar ze slaapt wel door, misschien helpt dat?? succes, je bent het zo snel zat hé die nachten.. pff!!
 
Soms hebben ze een groeispurt en tijdelijk iets extra's nodig. Ik zie aan je schema dat je al boven 1 liter melk zit. Het mooiste zou zijn als ze die fles om half 5 niet nodig zou hebben. Onze jongste was ook een hongerwolf en kreeg met 4 maanden geen rijstebloem maar pap (6 mnd+) in zijn fles, hier sliep hij wel op. Rijstebloem haalde helemaal niks uit.

Succes!
 
ik heb gebeld vandaag met Friso melk , ik wou vragen waarom je met hongerige babys toch niet verzadigd raakt . Die zeiden dat het komt omdat hij te snel drinkt dat wist ik al . En ze zeiden kleiner speen van 1 maand . En als hij eerder komt venkel thee aanbieden of water . Water moet hij van kokhalsen . Maar venkelthee is mischien wel een idee . Ik ben helaas vergeten te vragen of het inderdaad slecht is meer dan 30x schepjes op de dag . Mischien kan je dus venkelthee geven en dan hopelijk wordt ze niet meer wakker . Of pap ?
 
Ze is nu 3,5 maand. Ze jammert eerst maar dat gaat al snel over in huilen.

Hopelijk vannacht weer doorslapen en anders biedt ik haar wat water aan. Ga anders morgen ff bellen met het CB.
 
Terug
Bovenaan