Elke nacht!

@ ziana welke rooibos mag dan wel ?

@ tamjo hoeveel eetlepels pap geef je en hoe zwaar is je baby ? Ik geef 2,5 eetlepel in de avond en nacht . Ik heb het idee als ze alleen 90 cc drinkt dat het niet honger is toch ? Hopelijk inderdaad vanacht beter en mischien fles om 06:00 geven ipv 7 uur ? Laat weten wat het CB zegt als je ze gebeld hebt en ze dus nodig heb gehad hopelijk niet en gaat het vanacht veeeeeeeeeeeeeel beter .













 
Ik heb helaas geen tips voor je! Dean en Jack zijn morgen 15 weken en hebben nog GEEN nacht doorgeslapen! Ik begin a.s maandag weer met werken en aangezien mijn man en ik er dus allebei s'nachts uit moeten, heb ik geen idee hoe lang wij dat gaan trekken dus voor ons is de gouden tip ook welkom!

Liefs
 
Normale rooibosthee dus geen rooibos met citroen smaakje ofzo gewoon naturel rooibos thee. Dit bevat ook geen thienne dus is niet schadelijk voor de baby.
 
In heb straks het CB gesproken. We doen het al goed qua voeding en moeten nu nog meer pap in haar laatste fles doen. En vanmiddag krijgt ze voor het eerst een groentehapje. Ze zei ook nog anders leg je haar beneden in een camping bedje en laat haar dan maar even huilen s nachts. Maar ik vind dat toch een minder idee. Mag haar wel gewoon een klein flesje geven als ze dat echt moet. Nu maar afwachten.

En wat betreft de 90 cc s nachts dat klokt ze in een no time weg dus is zeker honger.

Groente hapje ging goed!
 
hoeveel weken is ze datze groentje al mag heben ?
Kan je die 90 cc dan niet over de dag verspreiden dat ze dan toch vol is .
 
Terug
Bovenaan