Elke ochtend nat

Hadsen dit ook. Alles geprobeerd (alle merken broekjes, luiers, verschillende maten, grotere rompers enz) enige wat hielp was preventief verschonen rond 1-2 uur snachts. Word je heel snel en handig in in het schemerdonker dus hij werd dan amper wakker.

Het was of dat of rond 4 zeikenat, alles uit, ijskoud, brullen, bed verschonen, klaarwakker. Je kent het wel denk ik.. Vanaf hij een jaar was 's avonds max 120 ml fles gaan geven icm maat 5 luier (dit alleen was niet voldoende met 230 fles). Sinds toen gaat het goed!
Dus ik zou vooral kijken dat hij 's avonds eerder drinkt of minder.. 
 
Dat hadden wij ook elke ochtend met onze dochter van nu 14 maanden. Alles geprobeerd, maar ze werd er ook elke keer wakker van rond 03.00u. Logisch, want nat en dus koud..  wij gebruikten al de 4+ luiers en dat hielp weer even maar wat echt goed werkt is haar 's avonds voordat we zelf gaan slapen nog even verschonen. Dat is meestal rond 23.30u als m'n man naar bed gaat (ik slaap wat eerder) en daar wordt ze vaak niet eens wakker van. Schone luier, terug in haar bed en dan houdt de luier het wel tot de volgende ochtend 07.00u ?
 
Wij haddden hetzelfde probleem. We dragen nu altijd een luier met een luierbroekje erover heen (Liefst 1 maat grotere luierbroekje). Gaat nu prima hier! 
 
Hier heel lang hetzelfde probleem.. met pamper broekje maat 5 en pampers broekje maat 6 er andersom overheen ging het vaak goed. Het enige wat echt hielp was geen rompers meer, maar los hemdje! Denk dat de romper teveel op spanning kwam door de volle plas luiers. Kwam ik pas na een jaar achter haha
 
Terug
Bovenaan