elke ochtend nat

Hoi,

Bedankt voor de tips!!!
De pampers zitten altijd goed bij hem, maar hij plsat gewoon heel veel, dat de pamper nat wordt, geef hem al iets minder drinken s'avonds maar dat helpt niet.
Nu maat 6 geprobeerd en hij was droog!!!
Hopelijk blijft het zo, blijkbaar kan daar nog wat meer urine in.
@ Kaatje40 Inlegluiers? Doe je die dan in de huidige luier ofzo??

Jesse verdrogen, dat doe ik niet, want is ie wakker dan wil hij drinken en slaapt hij niet snel meer.

Groetjes Linda

Hoi,

Ik heb bumblies luiers (bij de hoogvliet) en heb nu maat 5 voor Feline (ze heeft maat 86 van kleding.
Ik had eerst nog maatje 4 maar dan lekte ze en kon ik elke ochtend alles verschonen.
En een inlegluier is wel een goed idee! Die koop je normaal voor als je wasbare luiers hebt. Als het goed is bij elke supermarkt te koop.

groetjes maris

Hoi Linda,

Ik herken jou probleem, allebei mijn zoons hebben/hadden hetzelfde.
Ik ben toen ook overgestapt naar een hele grote maat pampers, nu bij Daan ook maat 6 terwijl hij normaal overdag maat 4 aanheeft.
Hiermee is bij ons het probleem opgelost, die grote maat kan blijkbaar toch meer urine opnemen en daardoor blijft hij droog.
Wel zo fijn voor hem, want een niet uitgeslapen mannetje is de gehele dag humeurig.

Hopenlijk is jou probleem nu ook opgelost en kan er weer rustig geslapen worden.

liefs Saskia

Hoi hoi,

wij hebben het ook regelmatig met Dylano gehad. Nu nog weleens, maar gelukkig niet meer zovaak.
Omdat Dylano een xtje hele erge rode billetjes had, het bloedde gwn, is ons geadviseerd om hem idd savonds als wij zelf gingen slapen, hem nog een schone luier om te doen. Dit hebben we ook gedaan, en heeft echt super geholpen! Zijn billetjes kregen wat meer rust, en Dylano zelf ging gwn lekker verder slapen als we hem teruglegde.

Nu doen we het niet meer, omdat Dylano niet meer zo lang uitslaapt als eerst. Toen was het rond 9.00 - 9.30 en nu zo rond 7.00 - 8.00.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan