Elke week regeldagen?

Lieve mama van Bente,

Hoeveel experts hier ook rondsurfen, ik vind het klinken naar tijd voor een echte expert, tijd voor een lactatiekundige. Hier in Amsterdam heb je er een winkeltje voor waar je een afspraak kunt maken met een lactactiekundige, een spreekuur, waarin je kindje zijn zuigkracht bekeken wordt, je borsten bekeken, je aanlegtechniek, de drinktechniek van Bente, kortom het hele reilen en zeilen rondom borstvoeden.
Je kunt van een afstand zeggen, het klinkt alsof je kindje geen achtermelk krijgt en dus niet voldoende voeding, maar met zekerheid zeggen kun je dat ook niet. Je kunt ook op internet kijken. www.borstvoeding.nl geeft veel nuttige adressen en telefoonnummers.
Borstvoeding is geweldig! Goed voor een heleboel dingen, die niet in flesvoeding zit. Knap dat je het al zo lang volhoudt onder die zware omstandigheden. Roep hulp in!
Borstvoeden moet, kan heel fijn zijn!

succes
 
Hoi,

Ik ben met Mamaloe eens. Heb je het consultatiebureau ook al gevraagd hoe die hier tegenover staan? Je zult van iedereen tips krijgen maar dit houd je niet lang vol. Is er al verbetering opgetreden of gaat het nog steeds hetzelfde?

Groetjes.
 
Ik schrok al, ik was een beetje bang dat iedereen je aan de fles zou praten.... Ik doe aan borstvoedingsmaffia maar ik heb ook een hele lastige periode gehad en ben daar doorheen gekomen (o.a. dankzijn tips op de site www.vbn-borstvoeding.nl) en superblij dat ik nog steeds zelf kan voeden. Hou vol en sterkte! En doe dit idd niet alleen maar laat je adviseren...
 
Terug
Bovenaan