Ik wil toch nog even een reactie plaatsen op dit forum. Ik heb al eerder berichtjes geplaatst, dat ik me zorgen maakte over m'n zwangerschap, terwijl dit absoluut geen redenen had. Ik had normale verschijnselen, nooit één drup bloedverlies. Gisteren konden we dan ein-de-lijk met 15 weken (!!!) voor de eerste controle - en we zijn in een paar seconden uit de droom geholpen. Het blijkt niet goed te zijn. M'n baarmoeder is wel gewoon gegroeid en zit vol vruchtwater, maar het vruchtje is met zes weken al gestopt met groeien. Met andere woorden, wekenlang waren we in de waan dat we in verwachting waren, maar het is simpelweg niet goed. Ik ben hier behoorlijk boos en verdrietig over. Niet alleen de teleurstelling dat het niet goed is, maar waarom konden we pas voor het eerst met 15 weken komen? Nu zijn we wekenlang "voor de gek" gehouden. In onze buurt zijn geen verloskundigen, we zijn dus "afhankelijk" van de huisarts. Komende week volgt de curretage, want volgens de gynaecoloog kan dit nog maanden duren. Het doet ons ontzettend veel pijn en daarom lees ik maar even niet meer over zwangeren, baby's enzovoorts, maar ik wilde toch nog even een berichtje plaasten.