Elmo

Hoi Elmo,

Meid, wat verschrikkelijk!! Zelf heb ik een miskraam met 8 weken gehad terwijl het vruchtje met 6 weken 'afgestorven' was. Dat was al vreselijk, laat staan dat je er pas met 15 weken achter komt.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!!!
 
Hoi Elmo,

Wat jammer voor jullie! Bij mij is het ook 2 keer misgegaan op de zelfde manier als bij jou. Ook vrolijk zwanger zitten te zijn en ondertussen is er dus eigenlijk niks. Ik had het er ook heel moeilijk mee en moest dus ook gecureteerd worden. Bij de verloskundige konden we ook pas na 12 weken terecht de 1e keer. Bij de 2e keer zwanger zijn mocht ik meteen de gynacoloog bellen voor een echo, helaas was het toen weer mis. Maar nu heb ik een geweldige zoon en 6 maanden zwanger van de tweede. Dus het kan ook nog goed gaan. Jij kan dus ook in ieder geval zwanger worden. Heel veel sterkte verder en kop op.
 
Hoi Elmo,

Heel erg veel sterkte hoor!! Ik weet wat je voelt. Wij hebben dit vorig jaar ook meegemaakt. Na 12 weken voor het eerst naar de VK. Pas een week later voor een echo. Ook fout. Goed van je dat je het direct weg laat halen. Wij moeten hier nog 2 weken op wachten omdat het volgens de VK beter was voor het lichaam. Nou ben blij dat ik het toch gedaan heb.
Ben nu voor de 2e keer zwanger (6 wk) maar ik moet wachten tot de 10e week voor een echo. En dat wachten maakt me echt gek. Nu ga je van alles voelen en denkt direct dat het niet goed is. Eigen wou ik dat ik dit de vorige keer al had gehad.

Wees lief voor elkaar, en praat veel. Dat heeft ons ook erg geholpen.
 
Hallo,

Kan me voorstellen dat je je "bedrogen" voelt door je lichaam. Mijn schoonzus had ook een kinje wat niet gezond was (had allerlei afwijkingen o.a aan het hartje). Ze kreeg geen miskraam ondanks dat het al overleden was en de bevalling moest opgewekt worden. Als je op internet zoekt op "zwangerjouwpagina.nl" en je kijkt beneden aan die pagina dan zie je daar o.a staan: "De vlindertuin" en "Lieve engeltjes" Misschien helpt het bij je verwerkingsproces als je daar eens een kijkje gaat nemen.
Meid..doe kalm aan en heel erg veel sterkte verder..
Liefs Sem
 
Terug
Bovenaan