emesafane

Hoi, Ik ben nu 39 weken en me hele zwangerschap misselijk geweest. Heb allerlei medicijnen gekregen. Maar eigenlijk helpt niks. Droge koekjes om het half uur helpen wel. En eet s nachts wat als je wakker wordt. Van een lege maag wordt je ook erg misselijk. Het is erg vervelend. Ik wordt er ook gek van. Je kan gewoon niks meer. En op het laatst denken mensen ook, daar heb je haar weer. Veel sterkte. En ik hoop dat het bij de 3 e maand voor je over gaat.
 
Ik herken je verhaal helemaal. Ik zit nu in de 14e week en heb het vanaf week 7 ook gehad. Sinds vorige week ben ik nog maar 6 uur per dag gaan werken, omdat ik veel afgevallen ben en gewoon geen energie meer heb.

Bij mij waren ze niet erg toeschietelijk met het voorschrijven van medicijnen.

Vorig weekend heb ik Nux Vomica gekocht van dr. Vogel (gewoon bij de Etos) en dit helpt enigszins. Dit middel kan geen kwaad (gechecked bij de verloskundige). Het kost maar 4 euro ofzo dus je kan het altijd even proberen.


Succes.
 
Bedankt voor alle reacties. Ik ga zeker een aantal dingen proberen.
Inmiddels heb ik mijn werkgever ingelicht en heb ik me ziek gemeld. Ik kan op dit moment niet de energie opbrengen om te gaan werken. Het gaat zowieso nog wat slechter dan vorige week, dus ik heb deze week een afspraak met mijn huisarts gemaakt. Kan hij ook gelijk mijn ijzer en bloeddruk controleren.
 
Terug
Bovenaan