emmie, goudzoekster, tess en thessa

A

Anoniem

Guest
volgens mij hebben jullie ook rond 20/21 NOD toch???als ik het goed heb onthouden dan hahahhaa. Hoe gaat het met jullie?? al kwaaltjes?? of ook gewoon bang dat je lichaam je voor de gek houd??? heb gister echt 3 keer een super ongi gevoel gehad. ikke naar de wc maar niks hoor!! Heb daar normaal nooiit last van omdat ik nooit voor mijn ongi buikpijn heb...vind dat dus wel vreemd, tevens zijn mijn borsten gegroeid. ben volgens de weegschaal juist afgevallen maar ja...ik zie wel tis al voortzo   nietwaar??

Hoop dat jullie  allemaal zwanger zijn!!! Succes nog de laatste dagen!

knuffelssss sweety

hoi sweety,

Nou een ongi gevoel heb ik deze ronde totaal niet! Alleen last van de rug, veel witte afscheiding... gewoon afwachten dus! moet wel zeggen dat mijn mannetje zei dat ik grotere tepels had en wat bleekjes uit de ogen keek..... misschien wel raak zei hij nog! ik zeg al gewoon even afwachten...tot dinsdag! jullie ook succes gewenst!

Hellooooo...

nou ik had zere borsten, ik was moe, had afscheiding...vorige week...en nu................. helemaal niks meer....echt niks..geen zere borsten meer, geen afscheiding, niet meer zo kort voor de wagen...snap jij het??? snap ik het???? nou ik niet..hoe zit je lijf toch in elkaar hè? ik wou dat ik ff binnen kijken kon!!! nou ja, t wachten is weer op mijn ongi....we zien het wel weer....

succes verder allemaal!!!!!!!
Doeg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Em

Hee allemaal,

Het is erg spannend.... de rode duivels zijn er nog niet, maar ik heb wel een ongigevoel vandaag. ik weet het niet. alles is anders dan normaal.... emmie wat jij hebt heb ik ook, geen pijn in de borsten meer enzo.

Ik ben ook misselijk, maar ja dat zegt niet. Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt en dat het tussen mijn oren zit. ben benieuwd. succes allemaal.

DUIMEN DUIMEN DUIMEN!!!

Groetjes thessa

Wat spannend allemaal meiden! Mijn duimen zien rood van het duimen!
Overigens zit ik precies op het andere wat spannende moment: klussingtime! Nu is dat een vrij lange periode, aangezien ik zo'n onregelmatig meisje ben. Voor het klussen leuk, maar voor het succes wat lastig.

We zien het wel. Vooralsnog reken ik nergens op. (Zeg  ik cool, zul je zien dat ik over een paar weken niet te houden ben van de zenuwen hahaha!) We zitten ook pas heel erg in het begin (2e ronde) en ik ga er vanuit dat het wel even op zich laat wachten.

Sweety bedankt trouwens voor de tips voor zelfonderzoek (w.b. afscheiding). Het is leuk om meer te begrijpen van wat er allemaal gebeurt in je lichaam. Heb ook op internet een 'kaart' gevonden waar ik alles op kan bijhouden.

Meiden, ik duim voor jullie en hoop dat jullie me over een paar weken tips kunnen geven over de eerste zwangerschapsweken!!!! Toitoitoi

Knuffels van Tess

heeee allemaal

nouweeeeeee ik ben vanacht gewoon wakker geworden van het ongi gevoel..maar ff weesten plassen en beetje mijn buik warm gehouden. scheelde wel iets. na ong. 15 min. was het weer over...snap er niks meer van..ach we zien wel woensdag nietwaar? wie weet doe ik morgen alvast een testje hahahah.

jullie allemaal succes natuurlijk zou leuk zijn als we met zijn alle lekker zwanger blijken te zijn!!!!

en Tess, graag gedaan!! succes ermee!!

knuffellllllllllllllllls

heeeeeeeeeeee meidennnnnnnnn

ik denk dat ik zwanger ben!!!!! heb een licht streepje...wel licht maar wel te zien!!! zit te sjaken hier!!! dacht al zoiets maar durfde niet te hopen, mijn NOD is natuurlijk pas 21 juni...!!! ik hoop ook zo dat jullie zwanger zijn ( mits ik echt zwanger ben) ik weet het ff nie meer hoor!!!

duim duim voor jullie kusssssssssssssssssss

Volgens mij ga ik over een week of twee gewoon uit mijn dak van de zenuwen - ik zit nu al te springen op mijn stoel met jouw nieuws Sweety! Shit ze hebben geen enkel smilie dat leuk genoeg is om erbij te zetten, geeneen is enthousiast genoeg!

Terug
Bovenaan