emmie, goudzoekster, tess en thessa

hahahaha ik hoop het ook zxo voor jou tess!! maar zo zie je maar, ik krijg wel een posi test 2 dagen voor mijn NOD!!!! das al heel bijzonder denk ik.

duimduimduimduimduim voor je meid!!!!!! toi toi toi

Hoi sweety,

wat lees ik nu.........wat goed heb jij een streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat het zo is voor je..........!!!!!!!!!! Ik duim ik duim!

Ik ben zelf ook nog niet ongesteld. Ik heb wel ongigevoel, maar vanochtend getest en nog niks te zien, maar ja dat hoeft niks te zeggen. Maar ik denk het niet, want ik heb ook helemaal geen opgezwollenborsten of pijnlijke borsten. alleen maar een ongi gevoel en een beetje misselijk af en toe.

En jij heb jij wel al grote tepels enzo?

Groetjes Thessa

heee thessa

ja vanochtend weer getest en ditkeer een goede streep hoor!!!! meteen de dokter gebelt en ik mag morgen komen voor een afspraak te maken bij de verloskundige.!! spannendddddddddd vandaag ga ik het mijn ouders vertellen samen met mijn vriend ben benieuwd!!!

ik heb wel grotere borsten, halve cupmaat!!!maar geen grotere tepels of zeer ofzo...wel moeeeeeeeeeeee en ongi pijn, alhoewel dat nu iets minder wordt...officieel heb ik pas morgen mijn NOD maar ja ...hihiih.

Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent, geen nieuws is goed nieuws nietwaar?? toi toi

knufffffffffffff

Hai Thessa en Emmie, ik ben nog hard voor jullie aan het duimen hoor! Ben hartstikke benieuwd!
Liefs, Tess

Hoi emmie, sweety , goudzoekster en tess,

ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb wel een vol gevoel
constant in mijn buik. maar voel niks aan mijn borsten enzo. Ik heb een
test gedaan, maar blijft negatief. ik hoop het zo, maar ben bang dat
mijn lichaam me voor de gek houdt.

Sweety geniet er maar lekker van!

groetjes Thessa

he dames!!
Ik duim voor jullie allemaal hoor heb er gewoon rode duimen van hiihih stroii strooi!!!

vandaag mijn ouders verteld waren door het dolle hahaha erg leuk, mijn zus oiok dol blij top dag vandaag!!

xxxxxx

Terug
Bovenaan