emmieeeeeeeeee

A

Anoniem

Guest
das nou balen zeg!! duim in de fles en vastzitten hahahhahaha, mischien in het vervolg onder te tuinslang, kun je nie meer vastzittennnnn...
maar mischien kun je ijs uit je vrieskast schrapen en dat op je duim doen, dan hoef je er nie met je duim innnnnnnn hahahaha

nouwe maar hopen dat je zwanger bent he, heb je tenminste dan hahahhaha
veel succes meid lol

hoe kan ik nu ijs schrapen met 1 hand???? enne heb toevallig mijn vriezer gisteren ontdooit!!!

nou je pakt een mesje of iets beetje scherp...je schraapt met een hand over het ijs...en voilaaaaaaa met 1 hand ijs geschraapt, goed he, zelfs jij moet dit toch kunnen hahahhaa

owwwwwww goh dubbele pech ahahahha ff wachten dan tot ijs er weer is, of naar de winkel toe ( lopend natuurlijk) en een ijsjekopen, is nog lekker ook hahaha

hèèèèèèèè goeie raad!!!! ice mars! daar kun je me voor wakker maken...zere duim of niet......heerlijk hè, een beetje lollen,,,,ik heb net mijn ramen gezeemd, regent het weer....waar doe je het voor????lekker...

ja he hahahah hoort er ook bij nietwaar? gewoon terug regenen!!! emmer water omhoog gooien en hopen dat het niet omlaag komt hahahaha

moet je wel hard kunnen rennen wil je zelf niet nat worden..en een spa fles mee sjouwen is ook niet alles!!!

mischien een zakje je water mee? tis hier momenteel ff droog...zal wel ff ijsje voor je halen kee?

Terug
Bovenaan