emmieeeeeeeeee

Zucht! meiden wat mooi.... word er een beetje sentimenteel van....
Zeg, maar als dit een dichtcluppie wordt, wordt het dan de Poezieclub? (Of de Poezenclub? Hahahahahah!) Oeps ehm........tja......... Goed.

Maarrreh, echt leuk die versjes!!!! Keep up the good work!
Groetekens,
Tess

En Emmie, hoe is het met het gras??? Ik heb niet meer gedweild, heb mijn tijd heerlijk zitten verkleppen op dit forum en later met een bekende bij het boodschappendoen....!

Hèèèè Tesss...het gras is niks meer geworden....tja...ik had geen tijd, vond het hier te gezellig, en moest onverwacgts gisteren weg....nou, enne...dus niet gewoon....
poezenclub lijkt me .............ja wel leuk ja!!! bah volgens mij ben ik sagarijnig...i m sorry.....ik ga nog ff wat doen, krijg van middag visite...moet wel een beetje netjes zijn hier..enne       mijn gras......liefs Emmie

Ha die Em!
Hahaha da's lollig, ben jij ook gauw weer even op dit forum gaan kijken? Het is wel verslavend hoor! Tja, dat huishouden hè. Het is ook nooit af! Ik zou het wel waarderen dat als iets klaar is, het ook klaar blijft, maar dan kan ik blijven hopen tot ik een ons weeg! Succes dus maar weer met het poetsen en maaien enzo! Kop op, je kunt het! Even swoesj kaboem er doorheen en voor je het weet ben je ook weer vergeten dat je chagrijnig bent!
xxx Tess

hee dames!

Ik heb een werkster...heeeeeeeeerlijk joh ihihihih...moet natuurlijk wel wat zelf doen he hahaha, ach emmie sjago?? wil een bloemetje? hahaha

Tess klink leuk poezenclub hahaha welkom!!!

fijne dag iedereen!!

xxxxxxxxxx

Ja, zo'n werkster dat helpt wel, maar er blijft nog steeds genoeg te doen en ik ben niet zo'n huisvrouw. Ach, het hoort erbij hè.

Met de bezem door het huis
anders is het echt niet pluis
Want met stof en spinnen samen
Lijk ik echt niet meer een dame
Poetsen ach het hoort erbij
alst klaar is ben ik toch weer blij
blijf niet plakken aan de bril
dat is toch een groot verschil!

Nou ja, hihi!!!!!!!! Ach laat maar!!!!

groetekens en fijne dag,
moet nu toch echt weer aan de slag
Oeps mijn dichtader is nu open
moet dus met verbandje lopen
Anders wordt het vieze boel
op deze mooie schone stoel!

Haha, nu hou ik écht op!

ahahhahahahaa tess!! goed hoor!!

ik ben momenteel in mijn schoonheidsalon bezig hahahah tot vanaaf 9 dan ben ik klaar !!
kom vanaaf nog wel ffies kijken hiero

knufffffff

Terug
Bovenaan