Emmieeeeeeeeeeeeeeeee!

A

Anoniem

Guest
owow, ik kon niet meer wachten heb getest zwanger en ooooooooooooohhhhhhhhhhh en ik duim zo extra hard voor jou en iedereeen want oooooooohhhhhhhhhh ik gun het jullie zo en wil zo graag dat jij ook en oooooooooooohhhhhhhhh!!!!!!

lieve tes van harte gefeliciteerd geniet er van he meid en ik hoop dat ik je volgde week volg liefs van jolanda

Jolanda, dank je wel! Ik wou dat het besmettelijk was, want dan kwam ik jullie allemaal aansteken! Al zou ik er een week heel Nederland voor door moeten tuffen in dit hete weer!

hoi tess

ook van mij de nieuwkomer van harte   wij moeten nog beginnen ik stop over anderhalve week met de pil en dan klussen maar

liefs kelly

Super Tess,
Ontzettend gefeliciteerd!!!!! Ik hoop dat je een hele fijne en onbezorgde zwangerschap
hebt!!
geniet ervan, het gaat echt zooooooo snel.
Liefs Melanie

hoi Tess,

gefeliciteerd wat goed zeg!!!! ben je lang bezig geweest en had je veel klachten???

liefs

TEEEEEEEEEEEEEESsssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
supeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! wat heerlijk!!!! dan is het duimen ook niet voor niks geweest!!!! wat leuk wat leuk meis!!!!! heel hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!! kus kus kus...

wat heerlijk joh! ik kan er niet over uit!!!!! Genieten hè!!!!!!!Liefs Em

Hoi Tess,

Ben al een paar weekjes niet meer op dit forum, maar zag dit even staan. Geweldig!!! Super. Gefeliciteerd joh....
Heb je al een leuke manier om het je mannetje te vertellen?
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan