Emmieeeeeeeeeeeeeeeee!

hey tess superrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd met je zwangerschap ga er maar lekker van genieten en ik hoop dat ik je snel mag volgen!!!!!!!!!!!!! was niet eens zo'n gek idee van je om ons aan te steken hihihi groetjes xxxxxxxxxx miranda

Hallo Tess,

Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne zwangerschap toe. Ik hoop ook wat van die glitters te vangen. Ik heb mijn nod 11 juli. SPPPPANNNNEND

Groetjes Nathalie

Van harte gefeliciteerd. Een fijne zwangerschap toegewenst!

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Liefs,swinnie

Lieve lieve lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie berichtjes!!!
Ik ben zo blij en mijn man ook (Heb hem boekje van Kluun 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!' gegeven, hij snapte het meteen natuurlijk!) Ik vind het nog wél spannend hoor, want het is nog zo vreselijk pril!

Maar ik zou zo graag willen dat jullie allemáál zwanger zijn en dan net zo blij als ik. Ik reageer misschien niet op alle berichtjes, maar ik lees veel en ik weet dat van sommigen van jullie het geduld wel heel erg op de proef gesteld wordt. Lieve meiden ik gun het jullie allemaal zo! Ik wil jullie allemaal meenemen naar dat andere, o zo gewenste forum!

Ik duim heel erg hard voor jullie en bij deze:

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Liefs, Tess

He Tess,
Onwijs gefeliciteerd meis! geniet ervan!!
Kus wij2

Terug
Bovenaan