emoties tijdens zwangerschap

Hebben meer mensen dat je ook niet zo goed meer tegen het nieuws kan? Ik kijk al expres geen journaal meer want ik trek me heel veel aan. Wat een gemier he,

groetjes Carola
 
ik kan inderdaad heel snel gaan huilen maar van de week was het wel heel erg. ik was jarig en mijn verstandelijk gehandicapte oom heeft ook nog eens 2 maanden geleden een beroerte gekregen. hij zit nu in een verzorgingstehuis. ik bekeek de post en er zat een envelope van het verzorgingstehuis bij. ik deed hem open en daar zag ik een ingekleurde kleurplaat van bobo. gesigneerd door mijn oom. ik heb een uur gehuild!! dit was echt het mooiste kado wat ik die dag heb gekregen.

gr, esther
 
Mijn vriend zegt "hebben we de periode van misselijkheid achter de rug is de emotionele fase aangebroken" Dat zegt wel genoeg denk ik. Ik kan zomaar om niets een partij gaan huilen daar word je gewoon niet vrolijk van. Laten we het maar op de hormonen gooien.

Liefs Danielle, 14 weken
 
Ik jankte erg om die programma's van de Bevalling en een keer tijdens mijn 2e zwangerschap moesten we de hond in laten slapen;ik jankte die maand daarna nóg!
 
Eigenlijk kan ik er wel om lachen wat er nu gebeurt! Ik zit dus met tranen in mijn ogen jullie berichtjes te lezen! Niet te geloven, dat wordt wat, ben nu bijna 7 weken zwanger!

liefs, el.
 
Terug
Bovenaan