Emotioneel....

A

Anoniem

Guest

Hallo,
Ik ben nu vandaag precies 12 weken zwanger en ik ben zo emotioneel. Vooral als iets ook maar even tegenzit of niet naar mijn zin gaat. Ook als ik aan verdrietige dingen denk, komen de tranen zo.
Het ene moment kan ik heel vrolijk zijn en het volgende moment strontsjago worden en vervolgens weer vrolijk....
Ik irriteer met ook heel snel aan iets.
Wie weet of dit minder wordt, of misschien wel erger???

Groetjes Mickey (12 wk)

Hihihi, fijn hè, die hormonen? Ik heb er nog steeds last van, ben inmiddels 30 weken zwanger! Ach, mijn man is er al aardig aan gewend dat ik af en toe tegen hem uitval. Ik vind het zelf vervelender dan hij geloof ik!

Liefs Annemarie

hallo mick.
ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren.ik zelf ben 31 weken en 1 dag zwanger en heb er nog steeds last van .ik herken je verhaaltje .

ik wens je nog heeel veeel succes met je zwangerschap.

groetjes esther27 (31 weken en 1 dag).

Haha, tja de hormonen!!

Meid, maak je borst(en) maar nat. Je hebt nog even te gaan. Bij mij is het wel wat minder geworden (29+5 vandaag), in de zin van "ik jank niet meer iedere dag", maar bij tijd en wijle steekt het de kop nog op en barst ik in janken uit. (zoals gisteren toen vriendlief voor de grap m'n boterham had verstopt!) <- hoe is 't???

Succes en probeer er achteraf maar gewoon om te lachen, je kan er toch niets aan doen dus laat het over je heen komen.

groet
kameraadsel

Ojee, dus ik heb nog wel even te gaan! hahaha, eigenlijk is het gewoon om te lachen...van de week ook, ik moest de gemeente bellen en ik hoorde een verkeerd antwoord (naar mijn idee). Ik hing op en Brullen gewoon! Echt huilen met lange uithalen! !!! Op dat moment dacht ik echt; wat stel ik me aan, maar ik kon niet stoppen!
Later moest ik er erg om lachen trouwens!
Ach ik neem het dan maar voor lief....

Groetjes Mickey (12 wk)

Hi ik moet toch wel heel hard lachen nu. Kameraadsel, boterham echt waar?? hihi
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik de enige was die om alles kan janken, en dan nog ook heel erg zielig. Is toch wel fijn om te lezen dat meer vrouwen hier last van hebben. Voel ik me toch niet helemaal alleen. X

pfff,

Ja ik heb er ook erg veel last van. Ik zat laatst een film te kijken, was niet eens echt zielig maar heb ook vreselijk zitten janken. Manlief zat me echt verbijsterd aan te kijken!

Groetjes, Jonna

hahaha ja ik heb t ook

ben nu 13 weken zwanger

en gister kwam me vriend thuis en begon ik ineens te huilen NIET NORMAAL zo als ik aant huilen was.... schaamde me dood

me vriend snapte er niks van en vroeg wat hij verkeerd had gedaan

ik zo:

helemaal niks je bent net thuis maar ik moet gewoon zo janken whehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hahahaha

erg he

groetjes renata

Terug
Bovenaan