Emotioneel....

hi hi

lekker die hormonen he meid.
ik ken het helemaal. je krijgt zelfs een periode dat het allemaal super gaat.
veel succes meissie

ja zeg heel verhaal getypt plaats ik hem weg bericht....... hmmm

Maar goed, heel herkenbaar haha.
Had van de week een akkefietje op straat met een van mijn honden, wilde effe de baas zijn over een klein oud hondje... Baas in paniek ik woest! Meteen rechtsomkeerd, boos naar huis... Vriendlief vond het allemaal wel grappig, ik dus niet en daar kwamen de waterlanders ! Ben nog even terug geweest naar het oude hondje om te kijken of hij niks had ( was niks aan de hand beetje geschrokken), komt het vrouwtje met een heel zielig verhaal dat manlief is overleden en het hondje haar alles is OEPS.... Tja toen kwamen de waterlanders helemaal, kon niet meer stoppen... Heb serieus nog een uur hysterisch staan te snotteren, mijn hele dag was verpest.....!!!

Mijn hond is de hele dag niet meer in mijn buurt geweest.... Hmm eindelijk iemand die me begreep

Sterkte meiden,

Liefs,

Tridje

Ja heel herkenbaar. Mijn vriend was iets later thuis, normaal geen probleem, nu drama! Heb al de hele ochtend zitten huilen en kan niet stoppen. Heb  ook hele lelijke dingen tegen hem gezegd. We zouden gaan varen maar hij is nu maar even alleen gegaan kan ik afkoelen... helpt idd wel ff...Belt hij net... weer huilen...
Gelukkig is hij wel erg lief maar nu dacht hij ga er even tussenuit en ben straks sweer terug... Bij nader inzien heb ik mijzelf ook weer belachelijk gedragen. Ik wil het niet maar het gebeurt toch... Ik herken mijzelf soms gewoon niet terug! Nou hopen dat dit snel overwaait...

Succes! Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan