Emotioneel!!!

Hi ladies,

Ik ben sinds een week echt weer giga-emotioneel, echt bizar. Ik kan overal om janken, doe het gemiddeld dan ook elke dag... Ik vind dat toch zo raar! Ik ben namelijk helemaal niet ongelukkig, op wat vage klachten na, gaat alles eigenlijk prima, ik merk alleen dat ik sneller aan mijn tax zit en dat ik het gewoon niet meer zo laat moet maken of mijn agenda te vol moet proppen. Maar dat is logisch lijkt me... Die hormonen nemen soms toch een loopje met je he!

Verder begin ik langzamerhand echt uit te kijken naar de geboorte. Ik begin die zw.schap langzamerhand wel een beetje beu te worden en heb weer zin in mijn gewone kleren enzo. Ik ben zoooo benieuwd naar hoe de kleine spruit eruit komt te zien, kan bijna niet wachten!

x

Hey Blossom,

Je verhaal klinkt heel herkenbaar voor mij! Ik ben sinds een weekje ook veel labieler dan de afgelopen weken. Ben veel eerder moe, heb last van harde buiken en begin soms spontaan te janken. Het gaat echt nergens over!
Ik voel me verder ook gewoon prima, dus daar kan het niet aan liggen. Zal wel weer een hormonenkwestie zijn ofzo...

Ik begin ook al een beetje uit te kijken naar de geboorte van ons kleintje. Deze week 30 weken zwanger, dus zo heel erg lang duurt het ook niet meer. Ik weet dat het voor ons ukkepukje beter is als hij/zij nog even blijft zitten, maar kan stiekem bijna niet wachten.

Wat dat emotionele betreft: lekker aan toegeven. Doe ik ook! ;-) Je hebt als zwangere vrouw geen excuus nodig om lekker emotioneel te zijn.

Liefs Elin

hallo meiden,

hier nog 1.
de mensen waar ik sowiezo al wat minder van kan heben moeten nu echt oppassen.
mijn hormonen gaan soms zo tekeer!
het huilen spontaan valt wel mee maar trek je te veel aan me dan komen die waterlanders echt wel.
vind mezelf soms (achteraf natuurlijk) ook wel behoorlijk onredelijk geweest.
en dan die moeiigheid, was ik eerder altijd vroeg uit de veren en bezig draai ik me nu het liefst echt nog een keer om.

over de geboorte vind ik dat het nog wel even mag duren, geniet echt van het zwangeren maar, nu heb ik ook wel het grote geluk dat mijn zus vorige week is bevallen van een tweeling een aangezien dat ze maar 1 paar handen heeft vind ze de hulp wel lekker kan dus al goed oefenen op mijn twee mooie neefjes.
en hoewel er al veel baby's in mijn omgeving zijn is dit echt zoveel specialer en intenser. net alsof je hier veel meer mag van genieten omdat ze uit je eigen gezin komen.

nog even afwachten voor ons zelf maar zeg nu zelf zijn deze afgelopen weken niet voorbij gevlogen??!!

liefs Dango

Haha..ik herken het ook hoor! Zeker de laatste week zitten de tranen erg hoog!

Vrijdagavond vroeg mijn man of ik zijn oranje shirt nog gewassen had (voor de wedstijd van zaterdag) dat was ik helemaal vergeten (want daar heb ik ook last van) en ik begon spontaan te huilen omdat ik het zo erg voor hem vond dat ik dat vergeten was, terwijl ik beloofd had dat shirt te wassen. Manlief helemaal verbaasd: 'Huil je nu omdat je vergeten bent dat shirt te wassen?? Nou, dat is inderdaad wel echt het ergste wat er kon gebeuren....' Hij heeft me maar even getroost en daarna ben ik het shirt in de wasmachine gaan doen....Hij heeft het na de wedstrijd laten luchten i.p.v. in de was te gooien....Slimme man!!

Haha..ik herken het ook hoor! Zeker de laatste week zitten de tranen erg hoog!

Vrijdagavond vroeg mijn man of ik zijn oranje shirt nog gewassen had (voor de wedstijd van zaterdag) dat was ik helemaal vergeten (want daar heb ik ook last van) en ik begon spontaan te huilen omdat ik het zo erg voor hem vond dat ik dat vergeten was, terwijl ik beloofd had dat shirt te wassen. Manlief helemaal verbaasd: 'Huil je nu omdat je vergeten bent dat shirt te wassen?? Nou, dat is inderdaad wel echt het ergste wat er kon gebeuren....' Hij heeft me maar even getroost en daarna ben ik het shirt in de wasmachine gaan doen....Hij heeft het na de wedstrijd laten luchten i.p.v. in de was te gooien....Slimme man!!

oooooooooo zo herkenbaar....
pfff ik kan ook om alles huilen.

en vergeetachtig idd ook.

ik ben die kleren ook erg beu... vind mn buik heerlijk hoor maar hij zit toch ook steeds vaker in de weg.

ik kan ook niet wachten tot de kleine er is...
maar ik moet toch echt nog ongeveer 12 weken wachten

He meiden, gewoon lekker aan toe geven. Desnoods een jankflim opzetten, oh weet je je moet gaan lezen "Komt een vrouw bij de dokter"Ik heb enorm gejankt, bij de film niet zo. 1 keer goed janken knap je van op, en geloof me na dit boek heb je voorlopig geen tranen meer over.

Persoonlijk heb ik er (nog) niet zn last van. Ik wordt meer terughoudener, en onzeker. Waarom weet ik niet maar als ik dan knap dan gaat het hard. Ik ben er juist trots op, om eens lekker tekeer te gaan zonder te huilen. Dan kon ik voor mijn zwangerschap nooit.

Terug
Bovenaan