Emotioneel!!!

Ik heb juist bij de film heel erg gehuild! Het boek heb ik al een paar jaar geleden gelezen en pas heb ik de film gezien. Mijn man wist niet wat hij zag! Hij vroeg of ik wel zeker wist of ik door wilde kijken...Echt tranen met tuiten, niet normaal!!

Ik heb er ook steeds meer last van. Normaal moest ik eigenlijk nooit huilen, maar nu echt een stuk vaker. Gisteren was het druk op werk en ja hoor het was raak toen ik thuis kwam. Ik kan alleen niet echt een reden aanwijzen. Misschien ben ik het ook wel een beetje beu aan het worden, maar ik wil natuurlijk nog wel dat de kleine in mijn buik blijft zitten. Ik kijk er echt naar uit, wanneer het zover is.

Het lucht gelukkig wel op :)

Kan er helaas ook over mee praten,is niet leuk meer.en er gaat dan ook bijna geen dag meer voorbij dat ik niet huilt.om een kleine woordenwisseling met mn vriend begin ik al.ook kan ik soms erg weinig hebben.vooral van vriend en dochtertje vind dat later weer zo erg dat ik me een waardeloos mens voelt en me afvraagt of ik het straks wel aankan.mn vriend zeg ook steeds vaker dat hij wou dat het maar zo ver al was.ja word toch allmaal zwaarder he.3dagen werken in de zorg.kindje van bijna 3.huishouden (met poetsdrang)en verbouwing huis.en 9juli trouwen.tja dan wordt het soms echt te veel!en dan baal ik weer van mezelf dat ik zo overspannen reageer.maar gelukkig heb vriendje lief er begrip voor.die hormonen ook!!!!!!!
liefs jootje

ik merk dat ik vooral veel moeier ben, heb ook het gevoel dat het daardoor komt dat ik sneller emotioneel ben...

maar inderdaad: niet te veel aan me trekken, want dan komt het eruit.. :p

Hallo,

Jip hier ook herkenbaar.
Terwijl ik het eerlijk moet zeggen dat ik het al eigenlijk vanaf het begin van de zwangerschap heb.
2 weken geleden is er een hele lading uit gekomen over van alles en nog wat.
Het is soms goed dat mijn vriend zo rustig en begripvol is, anders had zelfs ons huis al te koop gestaan!
:( schaam schaam schaam..
Dingen kunnen me op het moment echt heel erg hoog zitten.
Maar wat ik er mee moet doen?

Maar verder ben ik de zwangerschap nog helemaal niet zat....ik vind het echt heerlijk!!!!
Nog 9 weken, vind het veel te snel gaan.

Succes dames!

Terug
Bovenaan