emotionele achtbaan

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden. De afgelopen dagen waren voor mij een emotionele achtbaan. Mijn hormonen schommelen zo erg dat ik er letterlijk ziek van word. Ik huil, heb woede uitbarstingen en dit kan gebeuren als er iemand met zijn vingers knipt. Dus heb ik maar een afspraak gemaakt met de HA. Het advies: 2 maanden weer aan de pil microganon 50 over 6 weken met hem evalueren hoe nu verder. Heb hem wel gezegd dat we een kinderwens hadden en dat dit dus niet echt mee helpt maar hij zei dat we daarna verder gingen kijken naar andere mogelijkheden... Ik snap wel dat mijn hormonen weer even normaal moeten worden.. maar dan zit ik toch over 3 maanden weer in het zelfde schuitje? Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Tips? Ik zal me dus de komende tijd wat afzijger houden maar hou jullie in de gaten;)

Hey meisje..wat vervelend zeg... kan me niet goed inleven heb zelf gelukkig geen last van mijn hormonen... Is het wel verstandig als je nu weer aan de pil gaat en dan straks weer stoppen?? duurt het dan nog niet langer??
Klinkt misschien raar maar ik zou dat niet doen.. (weer aan de pil) doe rustig aan en probeer iets anders is er niet iets homeopatisch ofzo??

Dikke knuffel...

net wat je zegt, dan zit je over 3 maand toch weer met hetzelfde?
vind erg vervelend voor je meid!!!hoop dat je wel beetje bij ons blijft ;-)
sterkte!
liefs

Hey,

Wil je even laten weten. Wij zijn ook al 10 maanden aan het proberen om zwanger te worden.
Sinds januari neem ik hormonen bij en ik kan me helemaal inbeelden hoe jij je moet voelen!
Ik ben ook zeer emotioneel vaak. Ondertussen probeer ik er wat mee te leven. Volgens mijn vriend zeg ik te vaak 'sorry' want hij vindt dat niet erg en snapt dat. Maar het is vooral het gevoel dat je zelf hebt hé.
Ik zou in ieder geval ook niet direct stoppen met de pil als je graag zwanger zou worden...

Homeopathische bachbloesems... ik vind het een wondermiddel. kun je niet in een winkel krijgen. je zal er echt voor naar de homeopaat moeten.

Verdorie!! Ik snap dat je je nu rot voelt!

Sterkte.............xxxxxxxxxxxx

ik heb vanmiddag een telefonisch consult met de arts. hij heeft geen duidelijk ziektebeeld genoemd wat hier bij past. Vannacht weer ernstige hoofdpijn gehad die met geen pijnstiller weg te werken was. Een coolpack bracht verlichting. Ik zou graag willen dat de arts in ieder geval bloed afnam om iig te kijken of ik geen ontstekingen of iets dergelijks heb. Snachts word ik helemaal bezweet wakker zou bijna denken dat ik in de overgang zit;) Ik ga nu is op zoek naar een homeopaat. Bach bloesem heb ik vaak gebruikt voor de hond hielp bij hem ook... ik hou jullie op de hoogte.. Tis niet dat ik haast heb om kinderen te krijgen.. maar het gaat allemaal al niet zo makkelijk en dan komt dit er ook nog bij tussen ...Heb me vanmorgen maar ziek gemeld op het werk voel me nu iets beter maar durf niet te zeggen wanneer het weer slechter word. De arts zei ook nog: als je nu zwanger was geweest had je je waarschijnlijk heel goed gevoeld! Dan had hij me toch beter daar mee kunnen helpen?!

Heey,

Wat een vervelende situatie.. Een beetje onlogisch om de pil te gaan slikken als je zwanger wilt worden... Vooral omdat je dan over 2 mnd weer moet stoppen. Ik zou eerst goed kijken welke andere opties er zijn.. Dit kun je ook wel bespreken met je ha. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
PS: Ben je niet al zwanger met al die hormonen?

Terug
Bovenaan